کد خبر : 1996252 | 01 بهمن 1402 ساعت 14:27 | 25.3K بازدید | 10 دیدگاه

ناراحتی کلوپ: دست از سر ستاره تیمم بردارید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید خرید داروین نونیز اقدامی درست بوده و از عملکرد او بسیار راضی است.

ناراحتی کلوپ: دست از سر ستاره تیمم بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2022 با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول پیوست اما از همان ابتدا انتقادهایی از عملکرد او مطرح شد. 

بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن به ستاره اول لیورپول تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد و او در فصل اول و در تمامی رقابت‌ها تنها 23 گل برای تیمش به ثمر رساند و این موضوع باعث شد که فشارها روی او بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

کلوپ در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «نقل و انتقالات در لیورپول متفاوت است. ما باید یک، دو یا سه بار به این موضوع فکر کنیم و سپس برای بار چهارم این کار را انجام دهیم. ما باید کاملا مطمئن باشیم که خریدی که انجام می‌دهیم جواب می‌دهد. 

1930370

من فکر نمی‌کنم خرید بزرگی داشته باشیم که جواب نداده باشد. شاید بعضی از افراد بخواهند از داروین نونیز نام ببرند اما او بازیکنی فوق‌العاده و استثنایی است و من از این که او را در این تیم داریم و هیچ باشگاه دیگری از حضور او بهره نمی‌برد خوشحال هستم. 

سال اول برای او بسیار دشوار بود اما این بازیکن تا به حال گل‌های زیادی را برای ما به ثمر رسانده است. شاید تعداد گل‌های او با توجه به شانس‌های بسیاری که داشته کافی نبوده است اما من کاملا از او راضی و خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها