کد خبر : 1996267 | 01 بهمن 1402 ساعت 16:00 | 21.3K بازدید | 32 دیدگاه

نیم فصل دوم هیجان انگیزی داریم

سیمئونه: نه ال‌کلاسیکو مهمترین است، نه دربی

از نظر دیه‌گو سیمئونه، در طول فصل بازی‌های مهم‌تری نسبت به دربی مادرید و ال‌کلاسیکو برگزار می‌شوند.

سیمئونه: نه ال‌کلاسیکو مهمترین است، نه دربی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو پس از برد شیرین در جام حذفی برابر رئال، فردا در یک بازی بیرون خانه به مصاف گرانادا می‌رود. مدت هاست اتلتیکو در یک بازی بیرون خانه برنده نشده است. تیم سیمئونه فعلا در رتبه پنجم لالیگا قرار دارد.

سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «طبعا دربی بازی سنگینی بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد ولی من نگرانی خاصی ندارم. روی رقیبی تمرکز کرده‌ایم که در خانه بهتر از خارج از خانه است. این یک مسابقه بسیار فشرده برابر تیمی است که برای بقا می‌جنگد ولی ما هم فقط برد می‌خواهیم.»

1980396

مشکل اتلتیکو در برد بیرون خانه: «فصل قبل ما در بیرون خانه بهتر کار می‌کردیم و مقطعی بود که نمی‌توانستیم در خانه برنده شویم ولی تلاش کردیم تا اوضاع را عوض کردیم. الان نیز تلاش می‌کنیم توازن را برگردانیم.»

انتقالات زمستانی: «مثل همیشه در هماهنگی کامل با مدیران باشگاه هستیم. ممکن است یکی دو بازیکن تا پایان ژانویه بروند و در این صورت سعی ما در این است تا بهترین جانشین‌ها را جذب کنیم.»

نیم فصل دوم: «به‌خاطر درخشش خیرونا، سوسیداد و بیلبائو کار برای کسب سهمیه دشوارتر از سال‌های قبل شده و دیگر حق اشتباه نداریم. معتقدم یک نیم فصل هیجان‌انگیز و جذاب پیش‌رو داریم و تا هفته‌های پایانی چیزی مشخص نخواهد شد. طبعا ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»

دربی مادرید بازی مهم‌تر از ال‌کلاسیکو به لطف سیمئونه و بردهای اخیر برابر رئال: «هیچکدام مهم‌تر از دیگری نیست و بازی‌های مهم‌تری در طول فصل نیز داریم.»

دیدگاه‌ها