کد خبر : 1996277 | 02 بهمن 1402 ساعت 02:45 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

با بند بازگشت در 2025

بازگشت ستاره مراکشی به بارسلونا دشوار شد

بند بازگشت 3.5 میلیون یورویی شادی ریاض به بارسلونا در این تابستان اعتبار ندارد و اگر بارسا برای این مهم اصرار کند، باید دو برابر به بتیس بدهد.

بازگشت ستاره مراکشی به بارسلونا دشوار شد

به گزارش "ورزش سه"، شادی ریاض، مدافع بارسلونا، تابستان امسال قرضی راهی رئال بتیس شد. قرارداد ریاض شامل یک بند خرید است و به باشگاه جدیدش اجازه می‌دهد، او را با قراردادی دائمی جذب کند. همچنین در آن زمان گزارش شد که بارسلونا می‌تواند قرارداد ریاض را قبل از رسمی شدن جدایی‌اش تمدید کند. موندودپورتیوو خبر داد که این قرارداد شامل بند خرید غیراجباری به مبلغ 3.5 میلیون یورو بوده است.

پیش بینی می‌شد که این ستاره جوان با توجه به گزینه‌های دفاعی فعلی بارسلونا شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ژاوی نداشته باشد و سرمربی تیم معتقد بود که این ستاره برای کسب تجربه نیاز دارد که برای مدتی کوتاه تیم را ترک کند.

ریاض به قدری خوش درخشیده که حالا بارسا به بازگرداندن او فکر می‌کند اما موندودپورتیوو امروز نوشت که این بند بازگشت (در صورت دائمی شدن قرارداد او با بتیس) به ارزش 7 میلیون مربوط به تابستان 2025 است. به این ترتیب اگر بتیس قصد خرید دائمی او در این تابستان را داشته باشد، بارسا برای برگرداندن او باید با بتیس وارد مذاکره شود و بتیس می‌تواند 7 میلیون یورو یا بیشتر نیز طلب کند که با توجه به مشکلات فرپلی مالی بارسا، کار سخت خواهد شد. 

در این شرایط احتمال دائمی شدن قرارداد ریاض با بتیس و گزینه انتقال قرضی او به بارسا نیز متصور است.

دیدگاه‌ها