کد خبر : 1996279 | 01 بهمن 1402 ساعت 17:09 | 13.6K بازدید | 6 دیدگاه

رؤیای ۱۰۰ امتیازی شدن آیندهوون به خطر افتاد

صدرنشین فوتبال هلند بالاخره امتیاز داد

آیندهوون در آغاز نیم فصل دوم لیگ هلند برای نخستین بار در این فصل امتیاز داد.

صدرنشین فوتبال هلند بالاخره امتیاز داد

به گزارش "ورزش سه"، در شروع نیم فصل دوم فوتبال هلند، آیندهوون تحت هدایت پتر بوش به مصاف اوترخت رفت که در پایان آیندهوون با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

این دیدار نخستین بازی نیم فصل بود و در شرایطی این نتیجه به دست آمد که این تیم تا کنون هیچ امتیازی را از دست نداده بود و در هر هفده بازی نیم فصل نخست پیروز شده بود.

یوهان باکایوکو در دقیقه هفتم برای آیندهوون گلزنی کرد، اما در شروع نیمه دوم تیم میزبان در غیاب زیدان اقبال، ستاره عراقی خود، توانست به گل تساوی برسد تا صدرنشین بلامنازع لیگ هلند برای اولین بار امتیاز از دست دهد.

در شرایط کنونی آیندهوون با ۵۲ امتیاز، ۶۰ گل زده و ۸ گل خورده صدرنشین لیگ هلند است و فاینورد به عنوان تیم دوم جدول با یک بازی کمتر ۳۹ امتیاز دارد و صرفا در تلاش است تا فاصله میان دو تیم را کاهش دهد. 

بولت پرسپولیسآژاکس نیز اکنون در رده پنجم لیگ هلند است و باید دید آیا شاگردان جان ون‌تی‌شپ قرار است این اختلاف را کاهش دهند یا خیر؛ لازم به ذکر است اگر آیندهوون تمامی ۱۶ بازی باقی‌مانده خود را با پیروزی به پایان برساند، تنها تیم تاریخ هلند می‌شود که توانسته با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شود. در غیر این صورت، باید به فکر ارتقای رکورد ۸۸ امتیازی قهرمان هلند باشد که مشترکا در اختیار آژاکس ۲۰۲۰/۲۱ و آیندهوون ۲۰۱۴/۱۵ است.

دیدگاه‌ها