کد خبر : 1996280 | 01 بهمن 1402 ساعت 17:13 | 15K بازدید | 17 دیدگاه

فعالیت‌های ویژه قرمزهای اهوازی در نقل و انتقالات

اتاق مدیرعامل فولاد، محله برو بیا شد!

مدیران باشگاه فولاد روزهای شلوغی را سپری می‌کنند؛ آنها امیدوار به تقویت تیم قبل از شروع نیم فصل دوم هستند.

اتاق مدیرعامل فولاد، محله برو بیا شد!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات زمستانی است؛ قرمزپوشان اهوازی که شروع خوبی در لیگ بیست و سوم نداشتند، با تغییراتی که در مدیریت باشگاه خود داشتند، برای بازگشت به روزهای خوب امیدوار شده‌اند.

مدیران باشگاه فولاد این روزها با نظر ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی خود، وارد فضای نقل و انتقالاتی شده‌اند و روزهای شلوغی را سپری می‌کنند. سرمربی اسپانیایی فولاد نام چند بازیکن را در لیست خروجی این تیم قرار داده و به همین خاطر بهرام رضاییان، مدیر عامل قرمزپوشان، برای فسخ قرارداد نفراتی که موردنظر مارتینز نیستند اقدام کرده است.

از سوی دیگر مدیران فولاد بر اساس لیست مارتینز برای جذب بازیکن نیز اقدام کرده‌اند. فولاد تا کنون در نقل و انتقالات زمستانی احسان پهلوان ستاره پیشین سپاهان و پرسپولیس را به خدمت گرفته و مذاکرات با برخی گزینه‌های دیگر مدنظر مارتینز هم ادامه دارد.

در چنین شرایطی مشخصا فولاد را باید در حال حاضر یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات دانست؛ روند تقویت این تیم در حال طی شدن است و هواداران امیدوار هستند در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج بهتری را به دست بیاورند و تیم‌شان را دوباره در اوج تماشا کنند.

دیدگاه‌ها