کد خبر : 1996299 | 02 بهمن 1402 ساعت 02:30 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

برد مقابل مس را از ما گرفتید؛

حسن‌زاده: اشتباه گفتم، خداحافظی می‌کنم

سرمربی فرش‌آرا مشهد به شدت نسبت به عملکرد داوری در دیدار مقابل مس سونگون معترض است.

حسن‌زاده: اشتباه گفتم، خداحافظی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محسن حسن‌زاده که تیمش در رقابتی جنجالی با دریافت دو گل در لحظات پایانی مقابل مس سونگون مدعی به تساوی 4 بر 4 رسید، با بیان اینکه ضعیف‌ترین داوری ممکن در لیگ فوتسال را در این دیدار دیده است، اظهار کرد: در این مدت که در فوتسال کار می‌کنم هیچ موقع در مورد داوری صحبت نکرده‌ام، اما امروز با جرأت می‌گویم که ضعیف‌ترین داوری چند سال اخیر لیگ برتر را دیدم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد اضافه کرد: قضاوت داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و این سوت‌های داور بود که پیروزی را از ما گرفت، وگرنه ما نمایش خوبی ارائه کردیم و شایسته برد بودیم.

1981403

او ادامه داد: بازیکنانم به لحاظ فنی در زمین بازی فوتسال خوب و به‌روزی را به نمایش گذاشتند و عملکرد خیلی خوبی داشتند. بازیکنانم از جان و دل خود در این بازی مایه گذاشتند که جای تشکر از آنها دارد.

حسن‌زاده درباره حمایت تماشاگران مشهدی از آنها مقابل مس سونگون ابراز کرد: هواداران نیز همانند همیشه حمایت خوبی از ما داشتند که با این نتیجه شرمنده آنان شدیم، اما سوت‌های داور تمرکز تیم را بهم زد و موجب شد پیروزی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد به انتقاد از داوری پرداخت و افزود: کارشناسان داوری فیلم این بازی را نگاه کنند و اگر حرف‌های من برای داوری اشتباه بود، من دیگر در فوتسال مربیگری نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها