کد خبر : 1996313 | 01 بهمن 1402 ساعت 19:44 | 46.3K بازدید | 50 دیدگاه

سیلوا با خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)

نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد

رافائل سیلوا به عنوان نخستین خرید زمستانی استقلال، ساعاتی پیش وارد تهران شد.

نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای تقویت تیم خود جهت حضور پرقدرت در نیم فصل دوم، با رافائل سیلوا به عنوان نخستین خرید زمستانی به توافق رسید و این بازیکن که مطالباتی از فصل قبل داشت و یک سال نیز از قراردادش با آبی‌ها باقی مانده بود، تصمیم گرفت یک بار دیگر به این تیم بازگردد و شکایت خود از این تیم را پس بگیرد.

در شرایطی که باشگاه استقلال حدود هفده روز پیش از قرارداد خود با سیلوا خبر داده بود، اما این بازیکن به دلیل برخی مشکلات، نتوانست برای اضافه شدن به تمرینات تیم، خودش را به تهران برساند تا اینکه بالاخره این اتفاق رخ داد و مدافع برزیلی امشب وارد کشور شد.

1981430

سیلوا که در فصول قبل و زمان حضور در استقلال با خانواده‌اش در تهران سکونت داشت، این بار نیز به همراه همسر و هر دو فرزندش به ایران آمده تا احتمالا از فردا بتواند در تمرینات تیم شرکت کند و در دسترس جواد نکونام باشد.

1981431

رسانه رسمی استقلال که حضور سیلوا در تهران را با تیتر "بازگشت مدافع برزیلی به خانه آبی" اطلاع‌رسانی کرده، نوشته است: رافائل سیلوا مدافع برزیلی که به عنوان اولین خرید نیم فصل به استقلال پیوسته است، دقایقی پیش با همراهی خانواده‌اش، وارد تهران شد.

او پس از پیاده شدن از هواپیما با استقبال مسئولان استقلال روبه‌رو و راهی محل اسکان خود شد. سیلوا که به استقلال بازگشته، از حضور دوباره در ایران و پوشیدن پیراهن آبی ابراز خرسندی کرد.

دیدگاه‌ها