کد خبر : 1996320 | 01 بهمن 1402 ساعت 20:09 | 13K بازدید | 33 دیدگاه

تساوی عمان و تایلند: صعود به بازی سوم موکول شد

دیدار دو تیم تایلند و عمان با تساوی به پایان رسید.

تساوی عمان و تایلند: صعود به بازی سوم موکول شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تایلند و عمان بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم در هفته پایانی برای صعود تلاش کنند.

ویدئو: 322516

این مسابقه یکی از بازی‌های کم‌موقعیت و با موقعیت‌های انگشت ‌شمار بود که در نهایت هم با تساوی بدون گل به پایان رسید، یک شوت در چارچوب از عمانی‌ها و دو شوت در چارچوب از سوی تایلندی‌ها نشان از کیفیت پایین مسابقه داشت.

عمانی‌ها در این مسابقه مالکیت 70درصدی توپ را در اختیار داشتند، اما در خلق موقعیت موفق عمل نکردند تا امتیاز مهم این مسابقه را از دست دهند، با این تساوی تایلند 4 امتیازی شد و عمان با 1 امتیاز در دیدار آخر مقابل قرقیزستان باید پیروز از میدان خارج شود و نیم نگاهی به دیدار عربستان و تایلند داشته باشد، در صورت پیروزی عربستان مقابل قرقیزستان و تایلند، عمانی‌ها با تفاضل گل بهتر نسبت به تایلند می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند.

1981455

تایلندی ها در صورت پیروزی مقابل عمان صعود خود را به مرحله بعدی قطعی می‌کردند، اما با توجه به این نتیجه باید مقابل عربستان حداقل یک امتیاز بگیرند و یا مقابل عربستان با اختلاف یک گل شکست بخورند و امیدوار باشند که عمانی‌ها بیش از 2 گل به قرقیزستان نزد.

البته حالت دیگری هم در این گروه وجود دارد که قرقیزستان امروز شگفتی‌سازی کند و مقابل عربستان پیروز شود تا معادلات جدول به طور کامل بهم بریزد!

از نکات جالب توجه قضاوت داوران ایرانی در این مسابقه بود، موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم داورهای این مسابقه بودند و علیرضا فغانی داور چهارم این بازی بود.

دیدگاه‌ها