کد خبر : 1996323 | 02 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

این بار خبری از اخراج و برد نبود

موعود - برانکو، دیداری که بعد از ۱۸۰۰ روز تازه شد

قضاوت موعود بنیادی‌فر برای برانکو این بار خوش‌یمن نبود.

موعود - برانکو، دیداری که بعد از ۱۸۰۰ روز تازه شد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تیم‌های عمان و تایلند به مصاف هم رفتند که در نهایت علی‌رغم تلاش دو تیم بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. این دیدار از جهت حضور برانکو روی نیمکت عمان و البته قضاوت موعود بنیادی‌فر، برای فوتبال دوستان ایرانی جالب توجه بود.

جالب آنکه موعود بنیادی‌فر در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران و هدایت پرسپولیس، دفعات زیادی به عنوان قاضی دیدارهای پرسپولیس در زمین حاضر بود که خاطرات تلخ و شیرینی هم برای مرد کروات به همراه داشته است.

بنیادی‌فر آخرین باری که برای پرسپولیس برانکو در ایران سوت زده بود، دیدار هفته هجدهم سرخپوشان در لیگ هجدهم مقابل استقلال خوزستان بود‌. دیداری که برای سرخ‌ها اهمیت بالایی داشت، چرا که آنها در کورس صدرنشینان نیاز مبرمی به هر سه متیلز این دیدار خانگی داشتند.

1981456
لحظه درگیری بین بازیکنان دو تیم که بنیادی‌فر با همان چهره خونسرد همیشگی در صحنه حاضر است - 25 بهمن ماه 1397

دیداری که در نهایت با برتری دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسید تا آنها در پایان هفته هجدهم به طور مشترک با سپاهان در صدر جدول قرار بگیرند.

ضمن آنکه بنیادی‌فر در سی و پنجمین دقیقه آن بازی مصطفی کیانی مدافع استقلال خوزستان را از زمین اخراج کرد تا این تیم نزدیک به ۷۰ دقیقه در آزادی ده نفره مقابل پرسپولیس بازی کند.

قضاوت او برای برانکو این بار البته خوش‌یمن نبود، چرا که آنها مقابل تایلندی که روی کاغذ تیم ضعیف‌تری از آنها بود، با تساوی بدون گل متوقف شدند تا کار صعود شاگردان برانکو به اما و اگر بکشد.

دیدگاه‌ها