کد خبر : 1996364 | 01 بهمن 1402 ساعت 22:09 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

کنو و مهمترین گل ملی: عربستان در انتظار گل‌های بیشتر

هافبک الهلال اجازه نداد نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

کنو و مهمترین گل ملی: عربستان در انتظار گل‌های بیشتر

به گزارش "ورزش سه"، محمد کنو، هافبک دفاعی باتجربه عربستان، گل برتری عربستان مقابل قرقیزستان را به ثمر رساند تا این تیم با نتیجه یک بر صفر پیروز به رختکن برود.

گلی که محمد کنو به ثمر رساند، اولین گل رسمی او برای تیم ملی عربستان بود، او پیش از این مسابقه در دو دیدار دوستانه مقابل نیجیریه و یونان گلزنی کرده بود و مقابل قرقیزستان در یک دیدار رسمی برای این تیم گلزنی کرد، این گل در یک تورنمنت بزرگ ملی رقم خورد و مهم‌ترین گل ملی کانو به حساب می‌آید!

1981545

قرقیزستانی‌ها در این مسابقه خیلی زود ده نفره شدند و عربستانی‌ها با بازیکنان بیشتری در محطوطه جریمه این تیم حضور پیدا می‌کنند و همین موضوع شرایط را برای گلزنی محمد کنو فراهم کرد، ارسال سعود عبدالحمید نزدیک شش قدم به محمد کنو رسید و او با ضربه بغل پا دروازه قرقیزستان را باز کرد.

ویدئو: 322530

هافبک باتجربه الهلال با گلی که به ثمر رساند برتری عربستانی‌ها در نیمه نخست را رقم زد تا حدود زیادی فشار از روی این تیم برداشته شود، تساوی یک نیمه‌ای مقابل قرقیزستانی که از دقیقه 10 مسابقه ده نفره شده تیغ انتقادات را مجدد به سمت روبرتو مانچینی می‌برد و شرایط را برای این تیم سخت می‌کرد.

با گلزنی کنو دو گل از سه گل عربستان توسط بازیکنان دفاعی این تیم به ثمر رسیده تا همچنان شرایط هجومی آنها تعریفی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها