کد خبر : 1996365 | 01 بهمن 1402 ساعت 22:16 | 26.1K بازدید | 10 دیدگاه

اولین بازی علیپور در 2024 با لباس قرمز

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته حضور تعویضی در شب پیروزی تیمش مقابل پورتیموننزه داشت.

اولین بازی علیپور در 2024 با لباس قرمز

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور آخرین بازی خود برای ژیل ویسنته را در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال مقابل آروکا انجام داد و پس از آن بخاطر آسیب‌دیدگی دوباره در چهار مسابقه رسمی متوالی دور از فهرست نفرات تیمش بود که امشب برابر پورتیموننزه شرایط بازگشت به میادین را به دست آورد و به‌عنوان یار جانشین وارد مسابقه شد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از یک ماه و پنج روز فاصله از میادین بخاطر آسیب‌دیدگی، امشب در دیدار برابر پورتیموننزه نخستین بازی خود در سال 2024 را با پیراهن قرمز رنگ تیمش انجام داد تا نشان بدهد شرایط مطلوب بدنی را دوباره به دست آورده است.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19 امشب در ورزشگاه مونیسیپال د پورتیمائو، یکی از دیدارهای هفته هجدهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر پرتغال را مقابل تیم رده سیزدهمی پورتیموننزه انجام داد که توانست برای سومین بازی پیاپی بدون شکست بماند و صاحب سه امتیاز شود.

1981546

ژیل ویسنته که در هفته اول فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال مقابل تیم پورتیموننزه به پیروزی پنج بر صفر رسیده بود، امشب هم به برتری دو بر صفر در بازی برگشت رسید تا 19 امتیازی شود و موقتا به رده یازدهم جدول این رقابت‌ها صعود کند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که بحث بازگشتش به پرسپولیس دوباره مطرح شده، امشب با پیراهن باشگاه پرتغالی به میادین بازگشت و از دقیقه 85 برابر پورتیموننزه به زمین آمد.

دیدگاه‌ها