کد خبر : 1996371 | 01 بهمن 1402 ساعت 22:40 | 38.4K بازدید | 39 دیدگاه

مامه تیام هنوز هم حریف ندارد! (عکس)

ستاره سنگالی پیشین استقلال همچنان مشغول درخشش در سوپر لیگ ترکیه است.

مامه تیام هنوز هم حریف ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام پس از اینکه در لیگ هفدهم برای استقلال به میدان رفت، یک فصل در عجمان امارات عضویت داشت و پس از آن طی چهار سال و نیم اخیر در سوپر لیگ ترکیه بازی کرده که تصمیم گرفت به کارش در این کشور ادامه بدهد و در نقل و انتقالات زمستانی، یکی از خریدهای مهم این کشور لقب بگیرد.

این ستاره 31 ساله سنگالی که انتقالی 1/3 میلیون یورویی در زمستان از کایسری اسپور داشت و از جمع یاران مجید حسینی و علی کریمی جدا شد و به پندیک اسپور پیوست، در نخستین حضور ثابت در این باشگاه توانست بدرخشد و روی دو گل نقش اصلی را ایفا کند.

1981553

مامه تیام که از ابتدای فصل 24-2023 در 19 مسابقه برای کایسری اسپور 11 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، پس از پیوستن به پندیک اسپور در مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آنتالیا اسپور به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما دیشب (شنبه) در جدال سوپر لیگ برابر بشیکتاش از ابتدا به کار گرفته شد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

تیام در دقیقه 4 دیدار حساس مقابل بشیکتاش مدعی با یک پاس در عرض برای تیمش موقعیت‌سازی کرد تا اوموت نیّر با شوت فنی گل اول بازی را بزند و گل سوم پندیک اسپور هم روی یک پاس در عرض و ضربه تمام‌کننده این ستاره سنگالی به ثمر رساند تا آنها به برتری چهار بر صفر در این مسابقه خانگی دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها