کد خبر : 1996390 | 02 بهمن 1402 ساعت 06:11 | 15K بازدید | 15 دیدگاه

احمدزاده: در بازی امارات اقتدار خودمان را نشان بدهیم

نوبت حضور همزمان طارمی و آزمون رسیده

محمد احمدزاده می‌گوید تیم ملی ایران باید در دیدار با امارات اقتدار خود را نشان بدهد تا در مرحله حذفی به مشکل نخورد.

نوبت حضور همزمان طارمی و آزمون رسیده

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دو بازی ابتدایی خود در جام ملت‌های آسیا پیروز شد تا به دور دوم مسابقات راه پیدا ‌کند. محمد احمدزاده، پيشكسوت تيم ملي و سرمربي اسبق ملوان بندرانزلی، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در گورد عملكرد تيم ملي فوتبال در دو بازي برگزار شده در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا و همچنين اهميت بازی با امارات صحبت كرد.

احمدزاده گفت: در دو بازي اول متاسفانه شاهد كيفيت لازم از بازيكنان تيم ملي نبوديم و معتقدم عملكرد ملي پوشان رضايت عمومي را نيز جلب نكرد. درست است كه ٦ امتياز از دو بازي ابتدايي خود گرفتيم اما نمايش تيم ملي ما دور از انتظار بود.

او در خصوص دیدار آینده تیم ملی گفت: درباره بازي مقابل امارات معتقدم بايد براي كسب سه امتياز به زمين برويم. درست است كه با مساوي هم به عنوان صدرنشين صعود خواهيم كرد اما به هيچ عنوان نبايد اين تيم را دست كم بگيريم. امیدوارم خط دفاعي تيم عملكرد بهتري از خود به نمايش بگذارند و در مجموع دفاع تيمي ما بهبود يابد. بايد برابر امارات اقتدار خودمان را نشان بدهيم وگرنه در مراحل حذفي به مشكل برخواهيم خورد.

پیشکسوت فوتبال ایران سپس درباره ترکیب تیم ملی عنوان کرد: اميدوارم در بازي روز سه‌شنبه از ابتداي مسابقه شاهد حضور طارمي و آزمون در تركيب اصلي تيم باشيم تا اين دو بازيكن براي بازي‌هاي آينده نيز آماده و هماهنگ‌تر شوند. بازي در مراحل پلي آف قطع به يقين سخت‌تر از مراحل گروهي خواهد بود و بايد خيلي باهوش‌تر عمل كنيم.

احمدزاده در ادامه گفت: امیدوارم از دو بازي ابتدايي درس بگيريم و اشتباهات فردي به حداقل برسد، در غير اين صورت برابر حريفان مدعي، تنبيه خواهيم شد. حالا كه فدراسيون و آقاي قلعه‌نويي جوانان كمتري را به رقابت‌ها برده‌اند، بايد هرطور شده با اين تيم باتجربه بهترين نتايج را به دست آورند. تنها دلخوشي مردم اين روزها فوتبال ملي ماست و آرزو مي‌كنم تا فينال پيش برويم.

او در پایان در خصوص مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: علاوه بر تيم ملي خودمان، مدعيان اصلي قهرماني را تيم‌هاي عراق، عربستان، ژاپن و استراليا مي‌دانم و بايد ببينيم شرايط بازي حذفي به چه نحوي پيش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها