کد خبر : 1996410 | 02 بهمن 1402 ساعت 00:20 | 20.7K بازدید | 15 دیدگاه

افشاگری علیه زلاتان: هم‌بازی‌هایش را تحقیر می‌کرد!

ندوم اونوها، ستاره سابق لیگ آمریکا، می‌گوید رفتار زلاتان با هم تیمی‌ها و رقبایش اصلا شایسته نبوده است.

افشاگری علیه زلاتان: هم‌بازی‌هایش را تحقیر می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در مارس 2018 پس از قطع رابطه با منچستریونایتد به لیگ آمریکا نقل مکان کرد. او در آن فصل در تیم منتخب فصل و همچنین برنده جوایز بهترین تازه وارد سال و بهترین گل سال شد، اما معمولاً در توصیف استانداردهای ایالات متحده و کسانی که در برابر آنها بازی می‌کرد، صریح بود و خود را "یک فراری در میان فیات‌ها می‌دانست."

ندوم اونوها، مدافع سابق منچستر سیتی، زمانی که در رئال سالت لیگ بازی می کرد، به مصاف ابراهیموویچ رفت و به کانال یوتیوب فیلتی فلاز در مورد آن تجربه می‌گوید: "همه ما ایبرا را حرفه‌ای می‌دانیم. کارهایی که انجام داده، گل‌هایی که زده است. شما او را در حال بازی برای اینتر و آث (میلان) تصور می‌کنید که عالی است. من فصل بعد از او به MLS رفتم. همیشه در مورد تحقیر لیگ آمریکا از او می‌شنیدم. هیچ احترامی برای ما و بقیه قائل نبود. حتی هم تیمی‌های خودش.

1981615

تیمش در یک بازی عقب بود و او مدام فریاد می‌زد که چقدر همه بد هستند. او می گفت: "شما خوب نیستید، شما بچه‌ها مایه ننگ و فاجعه هستید". در حالی که خودش هم هیچ کاری نمی‌کرد. هم‌تیمی‌هایی که با او بازی می‌کردند با ترس بازی می‌کردند زیرا نگران عصبانیت او بودند. بعد هم که در اتفاق یک گل می‌زد خودش را در حد خدا بالا می‌برد. رفتارهایی از او دیدم که باعث شد هر بار با او رو به رو می‌شدم دلم بخواهد بهترین عملکرد خودمان را نمایش دهیم. من واقعا از شخصیت او ناامید هستم. می‌دانم که او یکی از بهترین بازیکنان است، اما چیزهایی می‌گوید که می‌دانم بسیاری از افرادی که می‌شناسم هرگز درباره هیچ کسی نمی‌گویند."

ابراهیموویچ در 58 بازی برای لس آنجلس گلکسی 53 گل به ثمر رساند، اما پس از دو فصل ایالات متحده را ترک کرد و به آث میلان و اروپا بازگشت.

دیدگاه‌ها