کد خبر : 1996430 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:31 | 28.9K بازدید | 55 دیدگاه

خیرونا صدر را از رئال پس گرفت

خیرونا در یک دیدار پرگل سویا را با نتیجه ۵-۱ در هم کوبید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

خیرونا صدر را از رئال پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و یکم لالیگا، خیرونا میزبان سویا بود. شاگردان میشل پاسخ محکمی به تساوی هفته گذشته برابر آلمریا دادند و با هت‌تریک دووبیک در نیمه اول و گل‌های سیگانکوف و استوانی در نیمه دوم، یک برد پرگل به دست آوردند.

ویدئو: 322556

بازی را خیرونا بهتر آغاز کرد و در چند دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بود اما برخلاف جریان بازی سویا در دقیقه ۱۰ روی شوت ایساک رومرو در مرکز محوطه جریمه به گل رسید.

سه دقیقه بعد آرتم دووبیک پس از سانتر ساویو، در مقابل دروازه گل مساوی را به ثمر رساند.

1981642

آتش‌بازی دووبیک تازه آغاز شده بود. او در دقیقه ۱۵ هم از مرکز محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و توانست خیلی زود کامبک خیرونا را کامل کند.

۴ دقیقه بعد دووبیک این بار از خارج محوطه جریمه شوت زد و توپ به گوشه سمت راست دروازه رفت و گل سوم هم به ثمر رسید.

در ادامه نیمه اول بازی تقریباً پایاپای و در میانه میدان دنبال شد. از معدود موقعیت‌های جدی در ادامه این نیمه، ضربه سر باده در دقیقه ۱+۴۵ بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه خیرونا به اوت رفت تا ۴۵ دقیقه اول با نتیجه ۳-۱ خاتمه یابد.

1981643

در دقیقه ۵۴ ضربه سر زیبای هررا به تیر عمودی سمت چپ دروازه سویا برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.

دو دقیقه بعد شوت پای راست سیگانکوف از وسط محوطه وارد دروازه سویا شد و اختلاف به ۳ گل رسید.

خیرونا کاملا مالک توپ و میدان بود و هر زمان اراده می‌کرد می‌توانست خلق موقعیت کند. در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک ایوان مارتین با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.

1981644

در ادامه بازی با همان نتیجه و بیشتر در وسط زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ استوانی گل پنجم را هم به ثمر رساند. شوت او از داخل محوطه جریمه به تور دروازه چسبید و بازی ۵-۱ شد. لحظاتی بعد سوت پایان بازی به صدا درآمد.

خیرونا با کسب این سه امتیاز با یک بازی بیشتر نسبتا به رئال مادرید ۵۲ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. رئال هم ۵۱ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها