کد خبر : 1996433 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:57 | 25.7K بازدید | 29 دیدگاه

اسطوره عمان: سبک برانکو بی‌فایده است

علی الحبسی، اسطوره فوتبال عمان، از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی این کشور انتقاد کرد و معتقد است که او سبک بی‌فایده‌ای را امتحان می‌کند.

اسطوره عمان: سبک برانکو بی‌فایده است

به گزارش "ورزش سه"، علی الحبسی، دروازه‌بان سابق تیم ملی عمان، معتقد است که تساوی بدون گل این تیم مقابل تایلند دست کمی از شکست ندارد.

الحبسی شامگاه یکشنبه در اظهاراتی در برنامه "دورینا غیر" گفت: "سبک سرمربی برانکو در عمان بی‌فایده است و نارضایتی زیادی به خاطر آنچه تیم ملی نمایش می‌دهد، وجود دارد. سبک او خنثی است و هیچ اثر تهاجمی‌ای وجود ندارد."

1981651

بازیکن سابق الهلال عربستان با انتقاد از مانچینی گفت: "بعد از بازی عربستان مشخص شد که تیم ملی این کشور چقدر به حضور یک هافبک باکیفیت مانند سلمان الفرج نیاز دارد که بتواند خط دفاعی و حمله را به هم پیوند دهد. روبرتو مانچینی نتوانست اعتبار تیم ملی عربستان را نشان دهد. مانچینی تحمل تصمیمات اشتباه بازیکنان در زمین را ندارد و باید سبک خود را تغییر دهد وگرنه مسیر او در جام ملت‌های آسیا سخت خواهد شد."

او با اشاره به برتری عربستان مقابل قرقیزستان با دو بازیکن اخراجی گفت: "سعود عبدالحمید در همه چیز به جز ضربه آخر یک بازیکن بی‌نظیر است. عربستان از اخراج دو بازیکن قرقیزستان سودی نبرد. سطح عربستان در این دیدار قانع کننده نبود."

دیدگاه‌ها