کد خبر : 1996452 | 02 بهمن 1402 ساعت 10:53 | 16.8K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره جوان عربستان خوشحال‌ترین بازیکن زمین! (عکس)

فیصل الغمدی ستاره جوان تیم ملی عربستان اولین گل رسمی‌اش را به ثمر رساند.

ستاره جوان عربستان خوشحال‌ترین بازیکن زمین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام فیصل الغمدی، هافبک جوان تیم ملی عربستان یکی از جوان‌ترین و مستعدترین بازیکنان جام‌ ملت‌های آسیاست که پیش از آغاز مسابقات رسانه‌های عربستانی از او به عنوان پدیده تیم ملی کشورشان یاد می‌کردند.

این بازیکن 22 ساله چند‌ماه قبل در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک و مسابقات آسیایی هانگژو عملکرد خوبی همراه با تیم ملی امید عربستان داشت و نام خود را بیش از قبل مطرح کرد، این بازیکن در لیست نهایی عربستانی‌ها قرار گرفت و در بازی اول تنها 7 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرد و در بازی دوم مقابل قرقیزستان از دقیقه 77 وارد زمین شد تا فرصت بیشتری برای خودنمایی داشته باشد.

الغمدی 8 دقیقه پس از حضور در زمین در دقیقه 85 با شوت از راه دور و اشتباه دروازه‌بان قرقیزستان دومین گل ملی و اولین گل رسمی‌اش را برای عربستان در هفتمین بازی ملی به ثمر رساند، این بازیکن پس از گلزنی به سمت هواداران رفت و پیراهن خود را به سبکی بالا گرفت که نام و شماره او مشخص شود و با این مدل خاص در ورزشگاه احمد بن علی خودنمایی کرد.

1981676
1981677
1981678

فیصل الغمدی فصل گذشته از بازیکن تیم الاتفاق بود و با درخشش در این تیم در فصل نقل و انتقالات به الاتحاد عربستان پیوست و 8 بازی هم در ترکیب این تیم پرستاره قرار گرفت.

این بازیکن در کنار جردن بوس استرالیایی و عباس‌بیک‌ فیض‌الله‌اف از جوان‌ترین گلزنان جام ملت‌ها تا پایان بازی‌های دوم مرحله گروهی است.

دیدگاه‌ها