کد خبر : 1996453 | 02 بهمن 1402 ساعت 11:02 | 32.2K بازدید | 65 دیدگاه

آمار خوب دفاعی اما بی‌دقت در بازی‌سازی:

کاپیتان استقلال جنگید اما بهترین بازیکن زمین نبود!

روزبه چشمی از لحاظ آمار دفاعی یکی از بازیکنان خوب ایران بود.

کاپیتان استقلال جنگید اما بهترین بازیکن زمین نبود!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از بازیکنان ایران بود که در فاز دفاعی نسبتا خوب و در فاز هجومی مانند دیگر بازیکنان ایران عملکرد چندان خوبی نداشت.

چشمی در این مسابقه 4 مرتبه از حریف توپ‌گیری کرد و آمار خوبی در این زمینه دارد اما علت اینکه عملکرد او را خوب خطاب نکردیم پاس‌های روزبه بعد از دریافت این توپ‌ها بود که با دقت کافی انتقال داده نمی‌شد و فرصت ضدحمله از دست می‌رفت، حتی در یکی از صحنه‌ها روزبه چشمی با زدن توپ به پشت سر بازیکن هنگ‌کنگ بازیکنان این تیم را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و موقعیت خطرناکی ایجاد شد.

چشمی در این مسابقه یکی از بازیکنانی بود که در نبردهای تن به تن به خوبی عمل کرد، 3 نبرد زمینی موفق و 11 نبرد هوایی موفق عملکرد روزبه‌چشمی بود، او 9 دفع توپ هم انجام داد تا در خنثی کردن حملات هنگ‌کنگی‌ها بازی خوبی انجام داده باشد.

روزبه در ابتدای مسابقه بازی را در پست 6 آغاز کرد اما پس از مصدومیت مجید حسینی به دفاع وسط منتقل شد و در کنار حسین‌کنعانی زوج دفاعی ایران را تشکیل داد.

چشمی با توجه به توانایی‌هایی که دارد می‌تواند در بازی‌های حساس به خوبی حفره‌های دفاعی ایران را پوشش دهد و استحکام بیشتری به خط هافبک ایران ببخشد اما باید در بازی‌سازی و انتقال توپ کیفیت بالاتری از خود ارائه دهد.

دیدگاه‌ها