کد خبر : 1996465 | 02 بهمن 1402 ساعت 11:47 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای ستاره بارسا: اینجا همه چیز عالی نیست!

فران تورس، ستاره بارسلونا، می‌گوید حضور در این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد.

ادعای ستاره بارسا: اینجا همه چیز عالی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا روبه‌روی رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 در این بازی به پیروزی برسد. 

تورس ستاره بی‌چون و چرای بارسا در این بازی بود که موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و با هت‌تریکی که کرد نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کرد و توانایی‌هایش را در زمین با اعتماد ژاوی به اثبات رساند. 

او پس از پایان بازی درباره شرایط این دیدار و خودش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. 

شرایط بازی: این ثمره تلاش و نظم و باور داشتن به خود و همچنین استفاده از تمامی فرصت‌ها در زمین است. 

قدرت روحی و ذهنی: اینجا بارساست، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا. باید همیشه آماده بود. همه چیز عالی نیست و انتقادهای زیادی وجود دارد، همه توجه‌ها همیشه به شماست و باید برای این موضوع آماده باشید. 

1981575

فرمول موفقیت: من می‌دانم چه بازیکنی هستم و با تلاش زیاد و نظم پیش می‌روم. به خودم باور دارم و می‌دانم وقتی به دنبال چیزی باشم، اتفاق خواهد افتاد. 

پیروزی دشوار: بازی برابر بتیس در ورزشگاه این تیم همیشه سخت است. آنها تلاش زیادی کردند و فرصت‌هایی داشتند. ما می‌دانستیم که آنها به ما فشار خواهند آورد. بارسا قدرتش را نشان داد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد. 

طعم هت‌تریک: من هنوز به خوبی متوجه این اتفاق نشدم. مطمئنا از آن لذت خواهم برد چون امروز صدمین بازی با بارسا را جشن گرفتم. نمی‌توانم انتظار بیشتری داشته باشم.

دیدگاه‌ها