کد خبر : 1996467 | 02 بهمن 1402 ساعت 11:55 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

استقبال ستاره ناراضی بایرن مونیخ از پیشنهاد یونایتد

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، ستاره ناراضی بایرن مونیخ، از ایده پیوستن به منچستریونایتد استقبال می‌کند.

استقبال ستاره ناراضی بایرن مونیخ از پیشنهاد یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته است که پیش از پایان ماه ژانویه سال جدید میلادی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم و تقویت خط حمله این تیم اقدام کنند. 

چوپوموتینگ جایی در فهرست تیم ملی کامرون برای حضور در جام ملت‌های آفریقا نداشت چون در این فصل فرصت کافی برای حضور در میدان در ترکیب بایرن از سوی توماس توخل به او داده نشده و تنها در سه بازی در بوندسلیگا در ترکیب اصلی در زمین حضور پیدا کرده است. 

پیوستن هری کین به بایرن باعث شد که او تقریبا دیگر هیچ شانسی در آلیانز آرنا برای خودش قائل نباشد و همین موضوع باعث شده که به‌صورت جدی به فکر ترک این باشگاه تا پایان فصل باشد. 

1840848

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که این بازیکن 34 ساله علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن یونایتد دارد و این در حالی است که پیش از این هم گفته شده بود که او یکی از گزینه‌هایی است که تن‌هاخ و مدیران شیاطین سرخ زیر نظر دارند.

با این حال مشخص نیست که بایرن مونیخ حاضر به از دست دادن چوپوموتینگ باشد چون او گزینه بسیار خوب و مطمئنی برای تعویض روی نیمکت است و شاید مدیران این باشگاه به همین دلیل حاضر به فروش او به یونایتد نباشند.

دیدگاه‌ها