کد خبر : 1996470 | 02 بهمن 1402 ساعت 12:09 | 31.9K بازدید | 58 دیدگاه

دیگر به انتقادات عادت کرده‌ام

مطمئنم به زودی رئال امتیاز می‌دهد

ژوائو فلیکس بعد از ثبت گل پیروزی بخش بارسا برابر رئال بتیس پس از مدت‌ها با خبرنگاران حرف زد و از گلایه‌ها و نیز امیدش به قهرمانی گفت.

مطمئنم به زودی رئال امتیاز می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، کار بارسا دیشب برابر رئال بتیس گره خورده بود و نزدیک بود دو امتیاز حساس را از دست بدهد که ژوائو فلیکس ناجی شد و توانست در دقیقه 89 گل سوم را بزند و بارسا را برابر بتیس برنده کند. 

کمی بعد فران تورس گل چهارم را نیز زد تا برتری قطعی شود. بارسا ابتدا با دو گل در بنیتو ویامارین پیش افتاده بود ولی ایسکو کار را به تساوی کشاند. ژاوی خوش شانس بود که بازیکن تعویضی‌اش کار را در آورد.

1976250

فلیکس که هفته‌هاست زیر تیز تند انتقادات قرار دارد به خبرنگاران گفت: «بازی سختی بود ولی پایانی خوش داشت. بازهم رنج کشیدیم و این روند باید متوقف شود. بازی‌های مهم‌تری در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان در راه است و ما نباید برای کسب پیروزی این همه عذاب بکشیم. معتقدم همه تیم باید در کارهای دفاعی بهتر کار کند. در گلزنی مشکلی نداریم ولی در دفاع هماهنگ نیستیم.»

فلیکس در مورد انتقادات زیاد از خودش گفت: «راستش را بخواهید دیگر عادت کرده‌ام. اصلا مهم نیست در زمین باشم یا نباشم. خوب بازی کنم یا بد، مرتب از من انتقاد می‌شود. بعد از سال‌ها دیگر یاد گرفته‌ام که بهترین راه تمرکز روی تمرینات است. نه گوش می‌کنم نه می‌‍خوانم، بلکه تمرین می‌کنم و نگاهم رو به جلو است.»

1981576

امیدواری به لالیگا: «هفت امتیاز از رئال عقبیم ولی هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی‌مانده است. رئال و خیرونا هر لحظه ممکن است امتیاز از دست بدهند و ما باید آماده باشیم تا بهترین استفاده را ببریم. مطمئنم رئال به زودی امتیاز از دست خواهد داد.»

دیدگاه‌ها