کد خبر : 1996510 | 02 بهمن 1402 ساعت 14:22 | 28.6K بازدید | 21 دیدگاه

باختیم چون می‌خواستیم برنده شویم!

ادعای جالب پیگرینی بعد از شکست از بارسا

مانوئل پیگرینی بعد از شکست تیمش برابر بارسا گفت هیچ گلایه‌ای از بازیکنانش ندارد و آنها را تحسین کرد.

ادعای جالب پیگرینی بعد از شکست از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در ورزشگاه بنیتو ویامارین، تیم‌های فوتبال رئال بتیس و بارسلونا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 2-4 بارسلونا خاتمه یافت.

در این مسابقه ابتدا فران تورس در دقیقه 21 گل نخست بازی را برای بارسلونا به ثمر رساند. تورس تنها سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دومین گل خود و بارسا را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد.

1981776

برتری دو گله تیم میهمان اما دوام نداشت، زیرا کاری که تورس برای این تیم انجام داد را ایسکو در سمت مقابل برای بتیس تکرار کرد. هافبک سابق رئال مادرید در عرض سه دقیقه، ابتدا در دقیقه 56 و بعد در دقیقه 59 دروازه‌ میهمان کاتالان را گشود اما در دقیقه 89 فلیکس گل سوم را زد و کمی بعد تورس با زدن گل چهارم برتری بارسا را قطعی کرد.

پیگرینی ولی گلایه از شکست تیمش نداشت: «نیمه اول خوب نبودیم ولی نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. بازی را برابر کردیم و همه چیز تحت کنترل ما بود. می‌توانستیم به دو یا سه گل دیگر برسیم قبل از اینکه بارسا گل سومش را بزند. قبل از گل بارسا، هنریکه می‌توانست گل سوم ما را بزند. همان توپ در برگشت به گل برتری آنها تبدیل شد. دریافت گل چهارم نیز از نظر ذهنی کار ما را تمام کرد چون هضمش دشوار بود. ما باختیم چون می‌خواستیم برنده شویم. میل به هجوم در نهایت تاوان سختی برای ما داشت ولی من گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم.»

دیدگاه‌ها