کد خبر : 1996516 | 02 بهمن 1402 ساعت 14:51 | 49K بازدید | 7 دیدگاه

کریم از دستمزد نجومی می‌گذرد؟

فداکاری بنزما برای رسیدن به رویای قدیمی

فابریتزیو رومانو نوشت که کریم بنزما برای بازگشت به فوتبال اروپا باید از نظر مالی فداکاری کند. اخیرا ایجنت او گفت که رویای بنزما بازنشستگی در لیون است.

فداکاری بنزما برای رسیدن به رویای قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما وضعیت خوبی در باشگاه الاتحاد ندارد در حالی‌که همین تابستان راهی باشگاه سعودی شد و تا سال 2026 نیز با این باشگاه قرارداد دارد.

ترک عربستان توسط کریم بنزما به موجی از شایعات درباره آینده ‏او دامن زده است. برخی رسانه‌های عربی معتقدند بعد از انتقادهای ‏گسترده هواداران الاتحاد، بنزما دیگر تمایلی به ادامه حضور در الاتحاد ندارد و به همین ‏خاطر عربستان را ترک کرده است. ‏

1978337

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند شاید این مهاجم 36 ساله به چلسی ملحق شود در حالی که بخشی از هواداران در فرانسه مدت‌هاست روی بازگشت او به المپیک لیون شرط‌بندی می‌کنند.

در همین رابطه فابریتزیو رومانو نوشت که این مهاجم فرانسوی به زودی جلسات بیشتری با مدیران تیم فعلی خود یعنی الاتحاد خواهد داشت تا ابهامات در مورد آینده خود را برطرف کند. تداوم حضور او در عربستان تضمین شده نیست و برای بازگشت به اروپا نیز باید دستمزد خود را به شدت کاهش دهد. در عربستان حتی به قیمت جدایی و انتقال کریم به یک باشگاه دیگر سعودی دوست دارند او بماند ولی اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که این بازیکن فرانسوی از ترک رئال مادرید پشیمان شده و خیلی زود از فوتبال عربستان خسته شده است.

رویای بنزما بازنشستگی در لیون است ولی برای این مهم باید از نظر مالی فداکاری کند. جلسات پیش‌رو با سران الاتحاد همه چیز را روشن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها