کد خبر : 1996570 | 02 بهمن 1402 ساعت 18:43 | 38.8K بازدید | 45 دیدگاه

استقبال قابل‌توجه خبرنگاران؛

آخرین تمرین تیم ملی مورد توجه رسانه‌های خارجی

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش پس از یک روز استراحت بار دیگر کارشان را در کمپ الریان دنبال می‌کنند.

آخرین تمرین تیم ملی مورد توجه رسانه‌های خارجی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران توانسته از دو بازی ابتدایی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ 6 امتیاز بگیرد و صعودش به مرحله بعدی مسجل شده است. با این حال عملکرد تیم ملی در آخرین مسابقه سبب شد تا انتقادات تندی علیه قلعه‌نویی و شاگردانش مطرح بشود. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از مصاف سوم برابر امارات به گونه‌ای صحبت کرد تا از فشار انتقادات بکاهد و حالا در زمین تمرین حضور دارد تا آخرین تمرین تیمش پیش از بازی آخر مرحله گروهی را زیر نظر بگیرد.

بولت فولادبا جزئیات این جلسه تمرینی همراه باشید:
*تمرین امروز تیم ملی با استقبال قابل توجهی از سوی خبرنگاران و همین‌طور رسانه‌های خارجی مواجه شده است. به همین دلیل مسئولان رسانه تیم ملی فضای درنظر گرفته شده برای خبرنگاران را گسترش دادند.

ویدئو: 322602

*زمین کمپ الریان قبل از آغاز تمرین آبیاری شد.
*بازیکنان تیم ملی در ساعت 17:48 دقیقه به وقت محلی (دوحه قطر) و در واقع 12 دقیقه قبل از شروع تمرین وارد زمین شدند.

ویدئو: 322601

*مربیان تیم ملی در همین حین در حال بازی کردن در زمین چمن بودند و کری جالب توجهی هم میان آنها برقرار بود. آنها در حال زدن شوت به دروازه با کری‌خوانی علیه هم بودند.
*هوای کشور قطر نسبت به روزهای گذشته گرم‌تر شده است.

ویدئو: 322600

*قبل از شروع تمرین مانیکونه، مربی ایتالیایی تیم ملی، گفت‌وگویی یک دقیقه‌ای با سامان قدوس داشت و نکاتی را به او گوشزد کرد.
*بازیکنان پیش از آغاز تمرین در حال کار با توپ بودند.

*در ساعت 6:04 دقیقه به وقت محلی بار دیگر حلقه اتحاد تیم ملی بار دیگر در ابتدای تمرین شکل گرفت. خبرنگاران در حالی که از این حلقه فاصله دارند شاهد دست زدن بازیکنان بودند. امیر قلعه‌نویی در حال صحبت برای بازیکنان بود.
*بخشی از صحبت‌های حلقه اتحاد بازیکنان پیش از شروع مسابقه به بازی 100 کریم انصاری‌فرد و تقدیر از او اختصاص داشت. شماره 10 تیم ملی در مصاف با هنگ‌کنگ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و به همین مناسبت در ابتدای آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با امارات پیراهن شماره 100 را به پاس 100 بازی ملی این مهاجم به او اعطا کردند.

*بازیکنان و سایر اعضای تیم ملی پیش از شروع تمرین با کریم انصاری‌فرد و پیراهن شماره 100 او مقابل عکاسان ایستادند تا این تصویر در خاطرات تاریخی تیم ملی ثبت و ضبط شود.
*بازیکنان در ادامه زیر نظر قربانعلی‌پور مربی بدنساز تیم ملی کار گرم کردن را نزدیک به جایگاهی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده، آغاز کردند.

1981877

*شجاع خلیل‌زاده که در تمرینات قبلی تیم ملی غایب بود و به دلیل مصدومیت بازی با هنگ کنگ را از دست داد در تمرین گروهی شاگردان امیر قلعه‌نویی دیده می‌شود.

*همان‌طور که امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از مصاف با امارات اعلام کرد مجید حسینی به دلیل مصدومیت در تمرین حضور ندارد و تنها غایب آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار سوم مرحله گروهی به شمار می‌رود.

1981878

*امیر قلعه‌نویی ابتدای تمرین روی نیمکت نشسته بود و بعدا به تمرین اضافه شد. 
*مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی در تمرین امروز حضور داشتند.
*بعد از گرم کردن، بازیکنان برای جلسه سرپایی با قلعه‌نویی دور هم جمع شدند.

*با توجه به اینکه تمرین امروز، تمرین آفیشیال بود، خبرنگاران فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی حق حضور داشتند و پس از پایان این مدت کمپ الریان را ترک کردند.

1981879

*نکته قابل توجه تمرین امروز که خبرنگاران بر آن اذعان داشتند، شور و نشاط تمرین بود که با فضایی به مراتب بهتر و پرانرژی‌تر از روزهای گذشته دنبال شد.

بولت استقلالتیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که توانسته با کسب ۶ امتیاز از دو بازی ابتدایی صعودش را به مرحله حذفی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مسجل کند، روز آینده از ساعت ۱۸ به وقت تهران مقابل امارات قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها