کد خبر : 1996594 | 02 بهمن 1402 ساعت 20:11 | 28K بازدید | 9 دیدگاه

مصدوم شدید زکریا: بدشانس‌ترین گلر جام! (عکس)

هر سه دروازه‌بان قطر در دیدار مقابل چین به میدان رفتند.

مصدوم شدید زکریا: بدشانس‌ترین گلر جام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر در دیدار با چین بازی را سعد الشیب آغار کردند، در ادامه صلاح زکریا به میدان آمد و با مصدومیت این بازیکن مشعل برشام جانشین او شد تا هر سه دورازه‌بان این تیم به میدان بروند.

سرمربی قطر در این مسابقه با استراحت دادن به دروازه‌بان اصلی خود سعد الشیب را درون دروازه قرار داد و بین نیمه اجازه بازی به دیگر دروازه‌بان این تیم صلاح زکریا را داد، اما این بازیکن خوش‌شانس نبود و در جریان مسابقه با مصدومیت شدید رو به رو شد و مشعل برشام دروازه‌بان اصلی این تیم مجبور به حضور در زمین شد تا هر سه گلر قطر در این مسابقه به میدان بروند.

1981899

صلاح زکریا که در بین نیمه به میدان آمده بود طی برخوردی که با بازیکن چین داشت با تورم شدید چشم رو به رو شد و از میدان خارج شد، مصدومیت گلر الدحیل به شکلی بود که کادرپزشکی قطر بلافاصله دستور تعویض این بازیکن را داد و پس از خروج از زمین به رختکن رفت تا مراحل اولیه درمان را سپری کند.

این دروازه‌بان که شانس کمتری نسبت به دو دروازه‌بان دیگر قطر برای حضور در میدان داشت از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت نتوانست استفاده ببرد و بعید به نظر می‌رسد که قطری‌ها در مراحل حذفی غیر از مشعل برشام گزینه‌ای برای بازی داشته باشند.

قطری‌ها در این مسابقه شش تعویض انجام دادند و آمار جالبی در این زمینه به جای گذاشتند.

دیدگاه‌ها