کد خبر : 1996611 | 02 بهمن 1402 ساعت 21:22 | 91.3K بازدید | 65 دیدگاه

عواقب توهین به داور بازی با رئال: 12 جلسه محرومیت!

گونسالو ملرو، ستاره آلمریا، به دلیل انتقاد از داور بعد از بازی مقابل رئال مادرید ممکن است با 12 جلسه محرومیت روبرو شود.

عواقب توهین به داور بازی با رئال: 12 جلسه محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه ۳-۲ آلمریا را شکست دهد و یک پیروزی ضروری را در کورس قهرمانی بالای جدول بدست آورد. مادریدی‌ها در این بازی ابتدا ۲-۰ عقب افتادند اما در نیمه دوم هر دو گل را جبران و با زدن گل سوم هم سه امتیاز حساس را کسب کردند.

آلمریا در این بازی در زمانی که نتیجه ۲-۱ بود گل سوم را زد؛ اما داور آن را به دلیل خطای بازیکن مهمان بر روی جود بلینگام رد کرد. در صحنه گل دوم رئال نیز، بازیکنان آلمریا معتقد بودند توپ ابتدا به دست وینیسیوس خورده اما داور پس از بررسی VAR گل را سالم اعلام کرد. اتفاقی که به گفته بسیاری از کارشناسان داوری اشتباه بود.

1981928

گونسالو ملرو ستاره آلمریا پس از بازی به‌شدت به تصمیمات داور معترض بود و در مصاحبه‌ای عصبانیتش را ابراز کرد. او گفت: "ما با این احساس برنابئو را ترک می‌کنیم که از ما دزدی شده است. اتفاقات بازی امشب قابل قبول نبودند. انگار کسی می‌خواست رئال پیروز شود."

زدن این حرف‌ها در مصاحبه کوتاه کنار زمین می‌تواند نقض قوانین لالیگا و توهین مستقیم به داور و زیر سوال بردن بی‌طرفی او در نظر گرفته شود. چیزی که در صورت تایید می‌تواند تا 12 جلسه محرومیت را به دنبال داشته باشد. آلمریا تاکنون در این فصل لالیگا موفق به کسب برد نشده است و دیشب با وجود نزدیک شدن به شکست دادن رئال مادرید صدرنشین، در یک بازی جنجالی فرصت کسب برد اول برای این تیم از دست رفت.

دیدگاه‌ها