کد خبر : 1996620 | 02 بهمن 1402 ساعت 21:58 | 16.4K بازدید | 37 دیدگاه

بلیت پکن برای مسافران چین صادر شد

عملکرد بسیار ضعیف چین: تیمی که یک گل هم نزد!

چین در آماری عجیب با بدون گل زده و فقط یک گل خورده جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را به پایان رساند.

عملکرد بسیار ضعیف چین: تیمی که یک گل هم نزد!

به گزارش "ورزش سه"، در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، امروز تکلیف گروه A مسابقات مشخص شد و قطر و تاجیکستان همراه با یکدیگر جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب کردند.
اگر چه قطر  پیش‌تر صعودش به عنوان صدرنشین قطعی شده بود اما اصلی‌ترین علامت سوال این گروه صعود کننده دوم این گروه بود که قرار بود از میان چین، تاجیکستان و لبنان مشخص شود.
چین که با کسب ۲ تساوی با ۲ امتیاز در رده دوم حضور داشت ضعیف‌ترین عملکرد خود را در میان تمام ادوار حضورش به ثبت رساند. ستارگان فوتبال چین بدون ثبت حتی یک گل زده این دوره را به پایان رساندند که این نتیجه در طی ۱۳ دوره حضور چین یک اتفاق بسیار نادر بود. این تیم حتی اگر در بازی پایانی درواز‌ه‌اش باز نمی‌شد با آمار صفر گل زده و صفر گل خورده این تورنمنت را به پایان می‌رساند اما حسن الهیدوس با شلیک تماشایی خودش مانع از ثبت این اتفاق عجیب شد.

1979958

تیم ملی چین اکنون با ۲ امتیاز در رده دوم مسابقات قرار می‌گیرد و باید چشم انتظار حل شدن معادله صعود باشد؛ معادله‌ای که چندان هم خوشایند نیست چرا که سوریه، عمان و فلسطین هر سه با یک امتیاز باید به مصاف تیم‌های چهارم گروه خود بروند و از طرفی دیگر اگر تیم‌های چهارم مساوی یا پیروز هم شوند چه از حیث امتیاز و چه از نظر گل زده بیشتر بالاتر از اژدهای زرد قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها