کد خبر : 1996649 | 02 بهمن 1402 ساعت 23:50 | 21.3K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره 17 ساله بارسا: بهترین هفته زندگی‌ام بود!

پائو کوبارسی، مدافع بارسلونا، می‌گوید بعد از بازی در مقابل رئال بتیس بهترین هفته زندگی‌اش را سپری کرده است.

ستاره 17 ساله بارسا: بهترین هفته زندگی‌ام بود!

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی جدیدترین ستاره لاماسیاست که به تیم اصلی تحت هدایت ژاوی ارتقا پیدا کرده است. این مدافع میانی که امروز 17 ساله می‌شود، اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل یونیونیستا انجام داد و مقابل بتیس در بنیتو ویامارین به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و حالا به گفته خودش روی ابرها سیر می کند.

این مدافع جوان در باره این تجربه گفت: "خیلی خوشحالم. این بهترین هفته زندگی من بود. اینکه بتوانم اولین بازی خود را با تیم اصلی بارسا انجام دهم بسیار مهم است، زیرا من همیشه یک بارسایی بوده‌ام و برای من این یک رؤیاست."

1981770

رسیدن به تیم اصلی با چاشنی شانس
عملکرد عالی او در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری و مصدومان تیم در خط دفاع (کریستنسن، اینیگو مارتینز، کانسلو و مارکوس آلونسو) باعث شد تا او روز یکشنبه مقابل بتیس بازی را آغاز کند. او درباره اینکه از فیکس شدنش خبر داشته یا خیر گفت: "روز قبل از تمرین احتمال می‌رفت که شاید من در ترکیب اصلی باشم، اما تا زمانی که ژاوی اسم من را در لیست نگذاشته بود، باور نکردم. خیلی خوشحال بودم. در ابتدای بازی عصبی بودم، اما وقتی اعتماد به نفس پیدا کردم، خودم شدم."

ژاوی هم بعد از بازی عملکرد او را ستود: "او یک فوتبالیست بسیار تواناست. وقتی با او صحبت می‌کنید به نظر نمی‌رسد 16 ساله باشد. متمرکز و مسئولیت‌پذیر... فکر کنم او امشب اصلا توپ را از دست نداد، او باهوش بازی کرد. ما به ساختن فوتبالیست‌ها ادامه می‌دهیم، کوبارسی و لامین یامال دوران خودشان را در بارسا رقم خواهند زد. "

دیدگاه‌ها