کد خبر : 1996670 | 03 بهمن 1402 ساعت 00:36 | 8.8K بازدید | 24 دیدگاه

ناپولی ۰-۱ اینتر: هت‌تریک قهرمانی نراتزوری در سوپرجام

اینتر با تک‌گل لائوتارو مارتینز، ناپولی را در سوپرجام ایتالیا ۱-۰ شکست داد و برای سومین بار پیاپی قهرمان سوپرجام شد.

ناپولی ۰-۱ اینتر: هت‌تریک قهرمانی نراتزوری در سوپرجام

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و ناپولی در چارچوب فینال سوپرجام ایتالیا در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض عربستان سعودی مقابل همدیگر قرار گرفتند. در پایان در دیداری کم‌موقعیت و خسته‌کننده لائوتارو مارتینز در دقایق پایانی تک‌گل بازی را به ثمر رساند و قهرمانی را به تیمش هدیه داد.

ویدئو: 322630

بازی به‌صورت پایاپای و در میانه میدان میدان آغاز شد. برخلاف بازی‌های گذشته دو تیم در نیمه‌نهایی سوپرجام، این بازی جذابیت خاصی نداشت و از معدود موقعیت‌های ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی، شوت خطرناک دی‌مارکو از لبه محوطه جریمه بود که با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۲ باز هم اینتر سعی در تهدید دروازه ناپولی داشت اما ضربه سر لائوتارو مارتینز با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

شش دقیقه بعد تورام توپ را در مقابل دروازه برای مارتینز فرستاد و او دروازه را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاص دیگری رخ نداد و ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

1982019

ناپولی در دقیقه ۵۱ صاحب اولین موقعیت جدی‌اش شد. جایی که زومر، شوت کواراتسخلیا را در محوطه جریمه ازآن خود کرد.

در دقیقه ۶۰ جیووانی سیمئونه پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

1982020

با اخراج سیمئونه ناپولی بیشتر از قبل عقب کشید و اکثر تلاش‌های اینتر برای ورود به محوطه حریف ناکام می‌ماند. در دقیقه ۷۲ چالهان‌اوغلو شانسش را امتحان کرد اما ضربه او هم با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ هم شوت مخیتاریان از پشت محوطه جریمه با فاصله نسبتاً کمی از بالای تیرک راهی اوت شد.

در دقیقه ۸۶ آرناتوویچ در زاویه نسبتاً بسته در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که با واکنش گولینی مواجه شد.

بالاخره در دقیقه ۱+۹۰ سرنوشت سوپرجام مشخص شد. در جایی که پاوارد از سمت راست توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد و مارتینز موفق شد با ضربه‌ای محکم دروازه را باز کند.

1982017

در دقایق باقیمانده ناپولی کاملا جلو کشید تا گل مساوی را بزند اما شاگردان اینزاگی به خوبی دفاع کردند و موفق به کسب قهرمانی سوپرجام شدند.

دیدگاه‌ها