کد خبر : 1996695 | 03 بهمن 1402 ساعت 01:31 | 33.7K بازدید | 15 دیدگاه

خشم ایتالیایی‌ها: در عربستان به اسطوره توهین شد!

در جریان یک دقیقه سکوت برای درگذشت جیجی ریوا، اسطوره ایتالیا، هواداران حاضر در ورزشگاه اول پارک ریاض به سوت و کف زدن مشغول بودند.

خشم ایتالیایی‌ها: در عربستان به اسطوره توهین شد!

به گزارش "ورزش سه"، ریوا، بهترین گلزن تاریخ ایتالیا، روز دوشنبه در شهر کالیاری در سن 79 سالگی درگذشت. این خبر درست قبل از شروع فینال سوپرجام بین ناپولی و اینتر در ریاض، عربستان سعودی، منتشر شد.

این اتفاق حتی به درستی به بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم در آستانه شروع بازی نرسیده بود. به عنوان مثال، والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، با دیدن تصویر ریوا بر روی صفحه نمایش غول پیکر ورزشگاه اول پارک قبل از نیمه دوم، از مرگ این مهاجم سابق مطلع شد.

1982053

به همین دلیل، نمایندگان سری آ فرصتی برای برگزاری یک دقیقه سکوت قبل از شروع بازی نداشتند، بنابراین این اتفاق قبل از شروع نیمه دوم انجام شد. با این حال، اکثر هواداران عربستانی حاضر در استادیوم احتمالاً نمی‌دانستند که چه خبر است، بنابراین در حالی که بازیکنان در زمین سکوت کرده بودند کف می‌زدند و حتی هو می‌کردند.

این ناهماهنگی اصلا به مذاق طرفداران ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی خوش نیامد و بسیاری با ناامیدی در شبکه ایکس در مورد برگزاری این مراسم اظهارنظر کردند. برخی تماشاگران عربستانی را مورد انتقاد قرار دادند و برخی دیگر هم از نمایندگان سری آ به دلیل تعلل و ناتوانی در اطلاع‌رسانی درست خشمگین بودند. این بازی در نهایت با پیروزی 1-0 اینتر و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها