کد خبر : 1996697 | 03 بهمن 1402 ساعت 01:34 | 24.2K بازدید | 26 دیدگاه

شگرت: دوباره رؤیا خواهیم دید

عینک سرمربی در جشن صعود خرد شد!

پیتر شگرت، سرمربی تاجیکستان، گفت که مبارزه بازیکنانش تا پای جانشان دلیل راهیابی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بود.

عینک سرمربی در جشن صعود خرد شد!

به گزارش "ورزش سه"، تاجیکستان در اولین حضور خود در جام ملت‌ها که در قطر برگزار شد، پس از افزایش امتیاز خود به چهار امتیاز، دومین بلیت صعود از گروه A را از آن خود کرد.

شگرت، سرمربی تاجیکستان، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی لبنان گفت: به بازیکنان گفتم که باید برای جان خود بجنگند. من به این گروه اعتقاد دارم و از آنها خواستم بیش از 100 دقیقه بجنگند، تمرکز خود را از دست ندهند و سبک خود را بازی کنند. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم و بدون کادر فنی و بازیکنان به هیچ چیز نمی‌رسیدم، چراکه فوتبال یک ورزش تک نفره نیست.

این مربی 57 ساله هنگام جشن گرفتن گل دوم تیمش و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، عینک خود را از دست داد. شگرت با خنده گفت: این دومین بار است که به خاطر این بازیکنان عینکم را می‌شکنم اما تعمیرش خواهیم کرد.

1982057

در پایان نشست خبری پیش از بازی شگرت با اشاره به رؤیای خود برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، به خبرنگاران وعده صعود داد و امیدوار بود هفته آینده آنها را ببیند. وی افزود: بله، این را گفتم، اما یادم رفت که بازی امروز دوشنبه یعنی ابتدای هفته بود. بنابراین شاید امیدوارم این سفر تا هفته آینده نیز ادامه یابد.

وی ادامه داد: در نهایت به این بازیکنان افتخار می‌کنم و در بازی بعدی با مردم تاجیکستان و رئیس‌جمهور این کشور (که صبح دوشنبه به دیدار تیم ملی رفت) و عینک‌های جدیدم، دوباره رؤیا خواهیم دید!

دیدگاه‌ها