کد خبر : 1996700 | 03 بهمن 1402 ساعت 01:47 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

گرانادا ۰-۱ اتلتیکو: غنیمت سه‌امتیازی با گل موراتا

اتلتیکو مادرید با گل سه امتیازی آلوارو موراتا، مقابل گرانادا به پیروزی ۱-۰ رسید.

گرانادا ۰-۱ اتلتیکو: غنیمت سه‌امتیازی با گل موراتا

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف گرانادا رفت تا با پیروزی، فاصله‌اش را با رده‌های بالای جدول حفظ کند. آنها در نهایت با تک‌گل ۳ امتیازی موراتا موفق به کسب بردی ارزشمند شدند.

طبق انتظار شاگردان دیه‌گو سیمئونه تیم برتر زمین بودند و از همان ابتدا حریف را تحت فشار قرار دادند. با این حال اولین موقعیت جدی بازی نصیب تیم میزبان شد. شوت خطرناک بویه در خارج محوطه جریمه از کنار دروازه راهی اوت شد.

ویدئو: 322633

در ادامه سرعت بازی بسیار افت کرد و هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیتی خلق کنند تا اینکه در دقیقه ۳۰ شوت خطرناک ریکلمه از سمت چپ محوطه با واکنش زیبای دروازه‌بان همراه شد.

در دقیقه ۳۴ هم شوت از راه دور سائول نیگز با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حدود ۱۰ دقیقه باقیمانده از نیمه اول هر دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند اما هیچکدام ثمری نداشتند تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

1982060

در دقیقه ۴۷ ضربه سر خطرناک ایگناسی میگل دروازه اوبلاک را تهدید کرد اما با بدشانسی راهی به دروازه نداشت.

لحظاتی بعد موراتا پاسخ این حمله را داد و یک ضربه سر زیبا را روانه دروازه حریف کرد اما دروازه‌بان به خوبی واکنش نشان داد.

در دقیقه ۵۴ بالاخره قفل دروازه گرانادا باز شد. موراتا روی سانتر آنتوان گریزمان موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

1982062

پس از گل اتلتیکو کمی عقب کشید و این میزبان بود که توپ و زمین را در اختیار داشت. با وجود داشتن مالکیت اما شاگردان سیمئونه به خوبی از دروازه‌شان مواظبت کرد و جز چند موقعیت ناقص، اجازه نزدیک شدن حریف به دروازه اوبلاک را ندادند.

در یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه ۷۴ شوت خارج از محوطه ماتیاس آرزو با سیو زیبایی از اوبلاک مهار شد.

در ادامه هم اتلتیکو موفق به دفاع از دروازه و بسته نگه داشتن آن شد تا در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کند. آنها با این برد در رده چهارم ۴۱ امتیازی شدند.

دیدگاه‌ها