کد خبر : 1996701 | 03 بهمن 1402 ساعت 01:51 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

ماتزاری از داور عصبانی بود، مدالش را نگرفت!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، پس از شکست ۱-۰ مقابل اینتر و از دست دادن قهرمانی سوپرجام، در مراسم اهدای مدال شرکت نکرد و پس از اینکه با بی‌توجهی به رسانه‌ها به رختکن رفت، آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت.

ماتزاری از داور عصبانی بود، مدالش را نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب فینال سوپرجام ایتالیا را با نتیجه ۱-۰ به اینتر واگذار کرد. والتر ماتزاری که در طول بازی بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد، پس از به پایان رسیدن بازی، برای گرفتن مدال و صحبت با رسانه‌ها در زمین نماند و به سرعت راهی رختکن شد.

به جای او، آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه، با رسانه‌ها صحبت کرد. او درباره بازی امشب گفت: «بازی خوبی نبود و واقعا ناراحتیم. البته به‌نظرم تیم بهتر شده است. ما در اواسط پنجره نقل و انتقالات هستیم، قبلاً سه خرید جدید انجام داده‌ایم که یکی از آنها بازی می‌کند و دو نفر دیگر به‌زودی وارد ترکیب می‌شوند. ناپولی هنوز در حال پیشرفت است.

1982065

من برای داور بازی متاسفم. او آنقدر استرس داشت و اشتباهات بی‌مورد مرتکب شد که به‌نظرم به‌جای بازی در حال دیدن یک کابوس بود. برای او ناراحتم. او الان هم در حال دیدن کابوس است، زیرا قرار است فشار زیادی از طرف رسانه‌ها و هواداران متحمل شود.

وقتی خودم را جای هواداران می‌گذارم بسیار خشمگین می‌شوم. ضعف داوران در این فصل، نه فقط برای ناپولی، بلکه نسبت به همه تیم‌ها، واضح است. 

1982064

همان‌طور که عربستان سعودی از ما برای تبلیغ خود استفاده می‌کند، ما نیز باید از آنها برای تبلیغ فوتبال ایتالیا استفاده می‌کردیم، اما با اشتباه داور و ۱۰ نفره شدن ما، جذابیت بازی کم شد.

با این حال، ما کسانی را که پیروز بازی شدند مقصر نمی‌دانیم و شانس عامل بزرگی در این بازی‌هاست، اما من دارم می‌بینم که ناپولی در حال پیشرفت است.»

دیدگاه‌ها