کد خبر : 1996713 | 03 بهمن 1402 ساعت 09:48 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

عصبانیت ناپولی: این فاجعه را زودتر تمام کنید!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، به شدت از عملکرد داوران در این فصل انتقاد کرد.

عصبانیت ناپولی: این فاجعه را زودتر تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در دیدار فینال سوپر جام ایتالیا به مصاف اینتر رفت و با یک گل در لحظات پایانی شکست خورد تا دستش از رسیدن به این جام کوتاه مانده باشد. 

عملکرد داور و تعلل در نشان دادن کارت زرد به هاکان چالهان اوغلو پس از سه خطای جدی و همچنین اخراج جووانی سیمئونه با نشان دادن کارت زرد دوم به او و 10 نفره کردن ناپولی باعث عصبانیت شدید کادر فنی این تیم شد و اعتراض دی لورنتیس را به همراه داشت. 

رئیس باشگاه ناپولی پس از پایان این بازی در گفتگو با مدیاست اظهار داشت: «من برای جانلوکا روکی (رئیس کمیته داوران) بسیار ناراحت هستم چون او قطعا در حال حاضر کابوس وحشتناکی را سپری می‌کند. چنین شرایطی برای هیچکس قابل قبول نیست. 

1982020

ضعف داوران در طول این فصل – نه فقط برای ناپولی، بلکه برای همه تیم‌ها – کاملا واضح و مشخص است. در واقع من پیش از بازی با روکی صحبت کردم و حالا از خودم می‌پرسم که او در حال حاضر باید با چه شرمندگی عظیمی دست و پنجه نرم کند. این وضعیت باید هرچه زودتر اصلاح شود. 

همانطور که عربستان از ما برای مطرح کردن نام خودش استفاده کرد، ما هم باید از عربستان برای معرفی فوتبال ایتالیا استفاده کنیم اما این اتفاق با 10 نفره کردن یکی از تیم‌ها نابود شد.»

دیدگاه‌ها