کد خبر : 1996718 | 03 بهمن 1402 ساعت 10:28 | 11.4K بازدید | 13 دیدگاه

رضاییان: ایوب والی با سمتی دیگر در فولاد می‌ماند

اقدام ویژه برای مراسم خداحافظی کاپیتان محبوب فولاد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد کاپیتان ایوب والی با سمتی جدید به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد.

اقدام ویژه برای مراسم خداحافظی کاپیتان محبوب فولاد

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی ایوب والی کاپیتان وفادار فولاد خوزستان باعث شده تا مدیران این باشگاه برای قدردانی از وی اقدام کنند.

بهرام رضاییان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه ضمن تقدیر از زحمات ایوب والی گفت: زحمات و تلاش‌های وصف‌ناپذیر آقای والی طی 15 فصل حضور در ترکیب فولاد خوزستان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسیار ستودنی است؛ ایشان خاطراتی شیرین را در کتاب خاطرات باشگاه فولاد ثبت کرد و بی‌شک تصور نبودنش در ترکیب فولاد برای همه هواداران عزیز ما ناراحت کننده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان صحبت‌های خود را با این جملات ادامه داد: بی‌شک بخش قابل توجهی از افتخارات باشگاه بزرگ و محبوب فوتبال ایران، مدیون تلاش‌های ایوب والی و بازیکنانی از این جنس است. والی با توجه به تعصبی که به تیمش داشت، به فولاد وفادار ماند و با رفتار و منش خوب خود برای سایر بازیکنان این باشگاه تبدیل به یک الگو و نماد شد. برای او در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

او افزود: فولاد خانه ایوب عزیز است؛ بی‌شک او در کنار ما خواهد ماند، حضور این ستاره باتجربه در همه سال‌های گذشته برای اعضای باشگاه فولاد قوت قلب بوده و از وجود کاپیتان ابدی و دوست‌داشتنی فولاد در سمتی دیگر استفاده خواهیم کرد.

رضاییان با اشاره به برنامه ویژه باشگاه فولاد برای خداحافظی ایوب والی، افزود: در آینده‌ای نزدیک مراسمی رسمی و در حد نام ایوب والی برگزار خواهیم کرد. بعد از هماهنگی با ایشان در خصوص جزئیات این مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها