کد خبر : 1996739 | 03 بهمن 1402 ساعت 11:40 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

عطایی بدون بازی روی این برد حساب می‌کند

صدرنشین و قعر نشین جدول لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عطایی بدون بازی روی این برد حساب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران شاهد یک بازی جالب خواهد بود و تیم سایپا تهران تیم آخر جدول مهمان فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین مسابقات خواهد بود.

سایپا که تا اینجای فصل فقط یک برد به دست آورده است و یکی از ضعیف‌ترین نتایج تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال ایران را به ثبت رسانده به دنبال یک شگفتی آفرینی است. سایپایی‌هایی که تا حالا چندین مربی را عوض کرده‌اند تا شاید شوکی مثبت به تیمشان وارد شود ولی هر بار با شکست مواجه شدند و اکنون باید مقابل صدرنشین لیگ قرار بگیرند.

از طرف دیگر فولاد سیرجان ایرانیان بهترین نتایج حضور خود در دور مقدماتی را تا اینجا گرفته است و می‌خواهد یک بار دیگر سایپا را شکست دهد. آنها در این سال‌ها تیم سایپا تهران را بارها مغلوب خود ساخته‌اند.

نکته جالب اینکه اگر فولاد سیرجان ایرانیان ببرد قهرمانی دور مقدماتی‌اش میتوان گفت تا حدودی قطعی می‌شود و اگر سایپا تهران ببازد حضورش در پلی اوت و بازی‌های مرگبار آن نیز تقریبا قطعی خواهد شد. احتمالا فولاد سیرجان در این دیدار به بازیکنان کمتر بازی کرده خود میدان بدهد و این می‌تواند فرصت خوبی برای خودرو‌سازان باشد.

دیدگاه‌ها