کد خبر : 1996760 | 03 بهمن 1402 ساعت 12:49 | 67.4K بازدید | 13 دیدگاه

فریدون زندی هم به قطر بازگشت

ستاره سابق تیم ملی ایران که به قطر بازگشته است، در گفتگویی با الکاس به تمجید از میزبانی این کشور از جام ملت‌های آسیا پرداخت.

فریدون زندی هم به قطر بازگشت

به گزارش ورزش سه، فریدون زندی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال که سال آخر فوتبال خود را در الاهلی قطر سپری کرد، این روزها برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا به این کشور بازگشته است. او روز گذشته در گفتگویی با شبکه الکاس قطر درباره میزبانی قطر و تغییرات این کشور در این سال‌ها صحبت کرد.

زندی در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به مجریان برنامه گفت: بابت میزبانی‌تان ممنون. من خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و بعد از چندین سال بار دیگر به قطر بازگشته‌ام. همانطور که می‌دانید من اینجا بازی کردم و الان خیلی خوشحالم که به قطر برگشتم و بابت میزبانی‌تان ممنونم.

او سپس در پاسخ به اینکه میزبانی قطر و برگزاری جام ملت‌ها توسط این کشور را چطور می‌بیند، عنوان کرد: همانطور که می‌بینیم میزبانی قطر، مثل جام جهانی یک میزبانی خاص و مثال زدنی است و ورزشگاه‌ها پر از هواداران است و از فرهنگ‌های مختلفی آمده‌اند که این لحظات را کنار هم بگذارند. چیزی که برای فوتبالیست‌ها مهم است این است که زیرساخت‌ها و امکانان به بهترین شکل آماده شده و می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. یک اتفاق استثنایی و بی نظیر در قطر است.

ستاره سابق تیم ملی در پایان به این سوال پاسخ داد که از زمان حضور او در قطر تاکنون چه چیزهایی در این کشور تغییر کرده است. زندی گفت: خیلی چیزها. مثلا خیابان‌ها نسبت به آن زمان تغییر کرده و یک تغییر اساسی در زیرساخت‌ها در قطر و دستاوردهای زیادی را به لحاظ عمرانی در کشور می‌بینم.

دیدگاه‌ها