کد خبر : 1996805 | 03 بهمن 1402 ساعت 15:46 | 31.1K بازدید | 12 دیدگاه

همه چیز تحت کنترل من است؛

حرف‌های سرمربی ژاپن در کنفرانس انتقادی!

سرمربی تیم ملی ژاپن می‌گوید وقتی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که برای آنها مطلوب نیست، به نظرات بازیکنان و دستیارانش در کادر فنی گوش می‌دهد.

حرف‌های سرمربی ژاپن در کنفرانس انتقادی!

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن پس از پیروزی برابر ویتنام در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، در دومین مسابقه برابر عراق شکست خورد تا نه تنها موفق به قطعی کردن صعود خود به دور بعد نشود، بلکه هاجیمه موریاسو هم تحت فشار شدید هواداران و رسانه‌های ژاپنی نیز قرار بگیرد.

هاجیمه موریاسو در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌اش در مواقعی که اوضاع تیمش به هم‌ می‌ریزد، گفت: من سعی می‌کنم به نظرات بازیکنان و کادرفنی گوش بدهم و اینگونه امور تیم را مدیریت کنم. من به همه نظرات گوش می‌دهم و به خواسته‌های بازیکنان رسیدگی می‌کنم و سعی می‌کنم نظر خودم را با نظر آنها همسو کنم، اما در نهایت من تصمیم‌گیرنده هستم.

او در ادامه عنوان کرد: نمی‌خواهم فکر کنید که کارها غیرقابل کنترل است، من رویکردی را دنبال می‌کنم که در آن به کل نظام و آزادی عقیده احترام گذاشته می‌شود.

موریاسو در مورد تقابل با اندونزی گفت: درست است که به عراق باختیم اما بازیکنان آماده رویارویی با اندونزی هستند.

سرمربی ژاپن در خصوص برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر نیز گفت: همه امکانات و استادیوم‌ها ویژه است. هواداران پشت سر ما ایستاده‌اند و کشور قطر میزبانی بسیار خوبی از همه ما داشته است و من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم.

1980505

وی سپس در مورد اینکه دروازه‌بان تیمش، زیون سوزوکی، در بازی عراق با شعارهای نژادپرستانه مواجه شد صحبت کرد و درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند مانند میلان چند روز پیش به دلیل شعارهای نژادپرستانه زمین را ترک کرد اقدام به این کار کند، گفت: فکر می‌کنم این چیزی که به هیچ وجه قابل قبول نیست. ما به حقوق بشر در دنیا احترام می‌گذاریم و نمی‌توان اجاره چنین چیزهایی را داد. درست است که ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد اما باید دور هم جمع شویم و به نظرات و اختلافات احترام بگذاریم. این پیام من برای همه در دنیای فوتبال است.

موریاسو درباره شرایط سوزوکی گفت: من از چیزی که سوزوکی در معرض آن قرار گرفت منزجر هستم. ما شکایت کرده‌ایم و از او در هر راه و به هر شکلی حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص تعویض‌هایش در بازی اول عراق و اینکه چه برنامه‌ای برای دیدار با اندونزی دارد، گفت: امروز تمرین کردیم و از تیم پزشکی می‌خواهم نظر خود را در مورد وضعیت پزشکی بازیکنان و در این مورد اعلام کنند. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که برای انجام 7 بازی به مسابقات آمده‌ایم و این به این معنی است که 26 بازیکن آماده هستند.

دیدگاه‌ها