کد خبر : 1996807 | 03 بهمن 1402 ساعت 16:01 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

سهمیه المپیک در مشت دختران روئینگ ایران

بانوی قهرمان روئینگ ایران می‌گوید قطعا با توجه به رکوردی که در بازی‌های‌ آسیایی زدیم و شرایط بهتری که داریم، سهمیه قایق دونفره المپیک در دستان ماست.

سهمیه المپیک در مشت دختران روئینگ ایران

به گزارش "ورزش سه"، مهسا جاور که به مدال نقره روئینگ دونفره بازی‌های آسیایی دست یافت، در خصوص شانس این تیم برای گرفتن سهمیه المپیک عنوان کرد: "خداراشکر بعد از بازی‌های ‌آسیایی بلافاصله پس از چند روز استراحت کوتاه تمرینات را از سر گرفتیم تا آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با آمادگی بیشتر در کسب سهمیه حضور داشته باشیم. آیین‌نامه‌ای که فدراسیون اجرا کرد تصمیم منطقی بود، باعث شد که ورزشکار با توجه به شرایطی که دارد بهترین تصمیم را برای خود بگیرد. در انتخابی من و زینب نوروزی در ماده دونفره سبک‌وزن شرکت کردیم و خداراشکر توانستیم رکورد‌های خوبی بزنیم و وارد اردو شدیم و الان تمرینات مستمر و خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم."

ملی‌پوش روئینگ درباره کسب سهمیه گفت: "امیدوارم برای کسب سهمیه المپیک به جایگاه بهتری برسیم. در بازی‌ها در ماده دونفره سنگین‌وزن رقابت کردیم، اما سهمیه المپیک در سبک‌وزن است که در این ماده چین توانسته با کسب مدال طلا سهمیه المپیک را بگیرد. بنابراین در مسابقات انتخابی المپیک چون چین به عنوان یکی از قدرت‌های روئینگ کسب سهمیه کرده و حضور ندارد، کار ما برای کسب سهمیه راحت‌تر می‌شود. در انتخابی المپیک همه کشورها با بهترین شرایط می‌آیند. ما تنها از چین جاماندیم، وقتی این کشور در مسابقات انتخابی نیست قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم و سهمیه را می‌گیریم. امیدوارم با بهترین ‌رنکینگ و رکورد کسب سهمیه کنیم و برای اولین بار این اتفاق در ماده دونفره رقم بخورد."

نویسنده: حسین جمشیدی

دیدگاه‌ها