کد خبر : 1996810 | 03 بهمن 1402 ساعت 16:20 | 50.2K بازدید | 28 دیدگاه

به گولر بازی نمی‌رسد

دلخوری خرید جنجالی از آنچلوتی: شاید بروم!

برخی منابع خبری اسپانیا ادعا کرده‌اند آردا گولر ممکن است تا پایان انتقالات زمستانی که یک هفته از آن باقی مانده درخواست جدایی قرضی را بدهد.

دلخوری خرید جنجالی از آنچلوتی: شاید بروم!

به گزارش "ورزش سه"، درست 6 ماه پس از رسمی شدن قراردادش با رئال مادرید، آردا گولر اولین دقایق خود را با پیراهن سفید رئال را برابر آراندینا در کوپا دل ری تجربه کرد. پس از ماه‌ها مصدومیت، گولر شب هیجان‌انگیزی را پشت سر گذاشت و در دقایقی که بازی کرد، نشان داد چرا رئال برای او 30 میلیون یورو هزینه کرده است.

1977277

گولر سپس در بازی برابر اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرجام نیز دقایقی اندک بازی کرد و دیگر مورد استفاده قرار نگرفت. در بازی اخیر رئال برابر آلمریا او دقایق زیادی کنار زمین گرم کرد ولی بعد از آخرین تعویض رئال وقتی متوجه شد دیگر به وی بازی نخواهد رسید، با عصبانیت روی نیمکت نشست. انتشار تصاویری از خشم آردا کافی بود تا گمانه زنی‌ها در مورد او شروع شود.

1982170

طبق ادعای اسپورت، آردا حالا به انتقال قرضی تا پایان فصل به تیمی دیگر فکر می‌کند. همه می‌دانند که کارلو آنچلوتی به تعدادی محدود از بازیکنان برای ترکیب اصلی اعتقاد دارد و تعویضی‌های او نیز تقریبا مشخصند. در پایان فصل یورو 2024 را داریم و نیمکت نشینی‌های ادامه دار آردا شاید به قیمت خط خوردن او از تیم ملی ترکیه نیز تمام شود. آردا می‌خواهد هر هفته دقایقی بازی کند ولی زیر نظر کارلتو این دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل انتقال قرضی به تیمی دیگر شاید بهترین تصمیم برای هر دو طرف باشد.

دیدگاه‌ها