کد خبر : 1996818 | 04 بهمن 1402 ساعت 03:09 | 58.7K بازدید | 13 دیدگاه

پرسپولیس برای جانشین سرلک گزینه دارد

حتی اگر جذب محمد خدابنده لو به نتیجه نرسد پرسپولیس باز هم برای خط میانی گزینه دارد.

پرسپولیس برای جانشین سرلک گزینه دارد

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس اولویت‌های نقل و انتقالات زمستانی‌اش را با توجه به از دست دادن محمد عمری و میلاد سرلک و البته خارج کردن مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در دفاع چپ قرار نداده بود اما اولین خرید تیم بدون سرمربی یک مدافع چپ بود.

پرسپولیس حداکثر سه خرید زمستانی خواهد داشت و دست سرمربی بعدی را هم باز خواهد گذاشت تا او نیز دو گزینه به باشگاه معرفی کند اما فعلاً 2 از 5 به نتیجه رسیده و ماجراجویی باشگاه برای تقویت تیم ادمه دارد.

پرسپولیس سه تا پنج هدف نقل و انتقالاتی داشت و با لیست یحیی گل‌محمدی وارد مذاکره با بازیکنان مد‌نظرش شد. آنها جذب یک مدافع چپ، یک هافبک میانی و یک مهاجم را در اولویت خریدهای خود قرار داده بودند و برای هر سه پست خیلی زود به گزینه‌های قطعی و نهایی خود رسیدند اما برعکس ماجرای گزینه خارجی‌شان در مورد دو گزینه داخلی شرایط خوب پیش نرفت. شرط و شروط عجیب و مبالغ بسیار بالای درخواستی باشگاه‌های استقلال خوزستان و مس رفسنجان که البته آنها نیز شرایط سختی دارند باعث شد تا حضور جواد آقایی‌پور و محمد خدابنده‌لو در پرسپولیس تا حد زیادی منتفی شود، هر چند در فوتبال ایران احتمال چرخش باشگاه‌ها و بازیکنان همیشه وجود دارد و در نقل و انتقالات هیچ «نه»‌ای قطعی نیست کما اینکه ماجرای انتقال خدابنده‌لو دوباره با شرایط تازه ای پیش رفت و گفته شد شاید با مبلغ جدیدی به نتیجه برسد.

باتوجه به از دست دادن عمری و سرلک پرسپولیس قطعاً به  جذب یک هافبک میانی و تهاجمی نیاز پیدا کرده بخصوص اینکه قرار است یاسین سلمانی هم از لیست خارج شود.

حتی اگر بحث جذب مدافع میانی به خاطر چند پستی بودن علی نعمتی و وحدت هنانوف منتفی باشد و برای این پست بازیکن جدیدی جذب نشود پرسپولیس همچنان دنبال مهاجم نوک و هافبک میانی بوده که برای پست مهاجم عیسی آل‌کثیر نهایی شد اما در مورد خط میانی و جانشین مطمئن و مناسب برای سرلک اولویت مدیران باشگاه پرسپولیس محمد خدابنده لوست اما یکی از مدیران باشگاه تاکید کرد که حتی اگر شرایط حضور این بازیکن در پرسپولیس مهیا نشود گزینه‌های دیگری هم برای هافبک میانی داریم و اینطور نیست که بدون گزینه باشیم.

با این حال در نهایت همه چیز به سرمربی جدید پرسپولیس بستگی دارد و سیستم مد نظر اوست که مشخص می‌کند آیا مثلا با جذب خدابنده‌لو به تنهایی می‌توان جای خالی سرلک، عمری و احتمالا سلمانی را پر کرد یا این تیم باید دو خرید بعدی‌اش که با نظر سرمربی صورت می‌گیرد را روی جذب هافبک‌هایی با خصوصیات مشابه این بازیکنان متمرکز کند.

دیدگاه‌ها