کد خبر : 1996831 | 03 بهمن 1402 ساعت 17:14 | 5.6K بازدید | 13 دیدگاه

تساوی رضایت‌بخش با چاشنی صعود:

استرالیا 1 - 1 ازبکستان: کانگوروها صدرنشین گروه B

تیم‌های استرالیا و ازبکستان با تساوی که به دست آوردند به مرحله حذفی جام ملت‌ها صعود کردند.

استرالیا 1 - 1 ازبکستان: کانگوروها صدرنشین گروه B

به گزارش "ورزش سه:، تیم‌های ملی ازبکستان و استرالیا در یک دیدار برابر به تساوی رسیدند و هر دو تیم به مرحله حذفی مسابقات صعود کردند.

در ابتدا استرالیایی‌ها با تک گل مارتین بویل از روی نقطه پنالتی پیش افتادند و نیمه نخست را با برتری به پایان رساندند، در ادامه مسابقه استرالیایی‌ها برتری اندکی نسبت به ازبک‌ها داشتند اما نتوانستند فاصله را بیشتر کنند.

نیمه دوم شرایط کمی متفاوت شد و ازبکستانی‌ها با تعویض‌هایی که انجام دادند توپ را بهتر در زمین به گردش در‌آوردند و برنامه ویژه‌ای هم روی ارسال‌ها و ضربات آزاد داشتند که یک مرتبه هم از این روش به گل رسیدند اما VAR این گل را مردود اعلام کرد.

1982214

دقیقه 77 عزیزبک تورگونبائف بازیکن تازه وارد ازبکستان با ضربه سر فوق‌العاده بالاتر از مدافعان استرالیا توپ را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم از نتیجه رضایت داشتند و جریان مسابقه بدون هیجان و تلاش خاصی برای گلزنی سپری شد و در نهایت بازی یک بر یک تساوی به پایان رسید تا استرالیایی‌ها در صدرجدول حضور داشته باشند و ازبکستان به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند.

استرالیا در این مسابقه دو رکورد را از دست داد، آنها نتوانستند با 9 امتیاز کامل به مرحله بعدی صعود کنند و همچنین دروازه‌شان برای اولین‌بار در این تورنومنت فرو ریخت.

دیدگاه‌ها