کد خبر : 1996846 | 03 بهمن 1402 ساعت 17:48 | 22.2K بازدید | 24 دیدگاه

سردار، طارمی را از یارگیری خلاص می‌کند:

سرگیجه امارات: زوج طلایی ایران اینجاست!

مدافعان امارات کار سختی برای مهار دو مهاجم ایران خواهند داشت.

سرگیجه امارات: زوج طلایی ایران اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب سردار آزمون، مهدی طارمی همراه با کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو زوج خط حمله ایران را در دو دیدار ابتدایی تشکیل دادند و حالا در بازی با امارات زوج طلایی فوتبال ایران تشکیل شده است.

طارمی در دو بازی ابتدایی با یارگیری شدید بازیکنان حریف شرایط سختی را تجربه می‌کرد و برای فرار از یارگیری به عقب می‌آمد، توپ می‌گرفت و به خط حمله اضافه می‌شد اما در همان شرایط هم با یارگیری منطقه ای روبه‌رو می‌شد.

حضور سردار آزمون و قدرت پرس بالا و کیفیت بالایی که دارد می‌تواند کمک‌ حال مهدی طارمی باشد و مدافعان حریف به واسطه حضور آزمون دیگر به دنبال یارگیری نفر به نفر نباشند و فضای کافی در اختیار مهدی طارمی قرار بگیرد، این اتفاق اجازه دفاع مشابه هنگ‌کنگ و فلسطین را به بازیکنان امارات نخواهد داد و باید به دنبال برنامه‌ای برای مهار تیمی ایران در خط حمله باشند.

طارمی و آزمون در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی در کنار هم انجام داده‌اند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند و در مقابل امارات می‌توانند شروع خوبی برای ادامه مسابقات داشته باشند.

مهدی طارمی در این مسابقات هنوز گلی به ثمر نرسانده و سردار آزمون یک گل در دیدار مقابل فلسطین به ثمر رساند، آنها در این مسابقه به دنبال افزایش تعداد گل‌های زده خود هستند.

دیدگاه‌ها