کد خبر : 1996869 | 03 بهمن 1402 ساعت 19:15 | 15.5K بازدید | 28 دیدگاه

پایان انتظار پس از 3 بازی؛

گل درخشان طارمی: طلسم شکست

ستاره خط حمله ایران توانست نخستین گل خود در جام ملت‌ها را مقابل امارات به ثمر رساند.

گل درخشان طارمی: طلسم شکست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با وجود اینکه در جام ملت‌های 2019 نمایش درخشانی داشت، اما در 2023 دو مسابقه را با ناکامی پشت سر گذاشته بود و نتوانست برابر تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ گلزنی کند یا پاس گل بدهد که طلسم او در دقیقه 26 بازی امشب مقابل امارات شکسته شد.

ستاره ایرانی پورتو که آخرین گل ملی خود را در دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو در جزیره کیش به ثمر رسانده و پس از آن در مسابقه دوستانه با اندونزی و دو بازی پیاپی جام ملت‌های آسیا برابر تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ موفق به انجام این کار نشده بود، امشب توانست پس از سه مسابقه ناکامی گلزنی کند.

ویدئو: 322680

مهدی طارمی در دقیقه 24 بازی امشب مقابل امارات اولین تلاش خود برای گلزنی را انجام داد که نفوذ او از سمت چپ محوطه جریمه و ضربه نهایی‌اش از مقابل دروازه خالی امارات رد شد و در نهایت یک کرنر به همراه داشت ولی دو دقیقه بعد کارش را انجام داد و توانست دروازه را باز کند.

این مهاجم تیم ملی که منتظر بازگشت آزمون برای زوج شدن در خط حمله و درخشش دوباره بود، پاس چیپ استثنایی سردار از بالای سر دو مدافع امارات را به بهترین شکل استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با خالد عیسی با ضربه بغل پای تماشایی موفق به گلزنی شد.

1982276

دیدگاه‌ها