کد خبر : 1996886 | 03 بهمن 1402 ساعت 20:16 | 27.6K بازدید | 27 دیدگاه

نفس مهدی طارمی پشت سر کریم باقری

مهدی طارمی چهل و چهارمین گل ملی خود را به ثمر رساند.

نفس مهدی طارمی پشت سر کریم باقری

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در دو بازی نخست تیم‌ملی نتوانسته بود گلزنی کند، این بار در مقابل امارات درخشش زیادی را از خود نشان داد و دو گل به ثمر رساند تا دوباره مدعی آقای گلی در جام ملت‌های آسیا شود.

در صحنه گل نخست او در موقعیت تک به تک دروازه را گشود اما در صحنه گل دوم از داخل محوطه جریمه با شوتی دیدنی دروازه امارات را فرو ریخت تا پیروزی ایران را یک تنه رقم بزند.

ویدئو: 322680

طارمی با این دبل، 44 گله شده و جایگاه خود در رتبه چهارم گلزنان تیم ملی ایران را تثبیت کرده و همچنین تنها شش گل تا رکورد کریم باقری و سردار آزمون فاصله دارد.

باتوجه به حضور سردار در ترکیب تیم ملی و افزایش احتمالی آمار گلزنی او، طارمی ابتدا باید به رکورد کریم باقری برسد و شاید بتواند که در همین تورنمنت نیز اسطوره فوتبال ایران را بگیرد.

ویدئو: 322691

مهدی طارمی اولین گل ملی خود را در سپتامبر 2015 در مقابل گوام به ثمر رساند اما بهترین سال او در 2019 بود که 7 گل به ثمر رساند و حالا شانس این را دارد تا 2024 رکورد بهتری را هم داشته باشد.

هدف بزرگ مهاجم بوشهری فوتبال ایران دستیابی به رکورد 109 گل علی دایی است که البته با این روند کاملا بعید و چه بسا غیرممکن باشد که طارمی آمار خود را به دایی برساند.

دیدگاه‌ها