کد خبر : 1996894 | 03 بهمن 1402 ساعت 20:52 | 29.5K بازدید | 47 دیدگاه

فلسطین 3 - 0 هنگ‌کنگ: اولین پیروزی با چاشنی صعود

تیم ملی فلسطین با شکست هنگ‌کنگ شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.

فلسطین 3 - 0 هنگ‌کنگ: اولین پیروزی با چاشنی صعود

به گزارش "ورزش سه"، فلسطین با شکست سه بر صفر هنگ‌کنگ شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

ویدئو: 322697

فلسطینی‌ها در این مسابقه به‌طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند و با مالکیت 68درصدی اجازه خودنمایی به هنگ‌کنگی‌ها ندادند، آنها در این مسابقه میل گلزنی بالایی داشتند و اراده زیادی برای صعود به مرحله حذفی از خود نشان دادند، 19 شوت و 7 شوت در چهارچوب و در نهایت 3 گل آمار خوب فلسطین در این مسابقه بود.

گل اول فلسطین را عدی دباغ در دقیقه 13 به ثمر رساند تا این تیم با برتری به رختکن برود، گل دوم فلسطین را زید قنبر در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند و عددی دباغ بار دیگر در دقیقه 60 گل دوم خودش و سوم فلسطین را به ثمر رساند، گلر فلسطین در دقایق پایانی این مسابقه پنالتی اورتون را مهار کرد تا این تیم با تفاضل گل بهتر شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد.

فلسطین برای دقایقی در رتبه دوم جدول قرار گرفته بودند و اگر ایران مقابل امارات گلی دریافت نمی‌کرد قطعا صعود می‌کردند و در رتبه دوم جدول قرار می‌گرفتند، این اولین برد فلسطین در جام ملت‌ها بود و با این پیروزی در آستانه اولین صعود قرار گرفته‌اند.

فلسطین با این برد 4 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به امارات در رده سوم قرار گرفت، این تیم با تفاضل گل صفر و امارات با تفاضل گل 1+ در رده های سوم و دوم گروه C قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها