کد خبر : 1996899 | 03 بهمن 1402 ساعت 20:56 | 14.1K بازدید | 15 دیدگاه

برای دومین‌بار: صادق بازی امارات را تمام نمی‌کند

صادق محرمی، مدافع راست اصلی تیم ملی در دیدار مقابل امارات نتوانست نیمه نخست را به پایان برساند.

برای دومین‌بار: صادق بازی امارات را تمام نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محرمی که مثل بازی نخست مقبل فلسطین در مصاف مقابل امارات از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود به علت مصدومیت نتوانست نیمه نخست را به پایان برساند و تعویض شد.

محرمی که به نظر می‌رسید به لحاظ روانی و بدنی کاملا آماده است انگیزه بالایی برای درخشش در جناح راست خط دفاعی تیم ملی دارد بارها با نفوذ و ارسال درصدد خلق موقعیت برآمد و البته چند ارسال بی‌دقت هم داشت.

1982337

دقیقه 43 مسابقه در شرایطی که تیم ملی همچنان فشار روی دروازه حریف را حفظ کرده بود محرمی با استارتی سریع به نیمه زمین امارات رفت اما بعد از جا گذاشتن یکی دو بازیکن در برخورد با بازیکن اماراتی نقش بر زمین شد و با فریاد بلند داور و بازیکنان خودی را به سمت خود کشید.

از همان لحظه برخورد مشخص بود که مصدومیت این بازیکن جدی است و احتمالا تعویض می‌شود. اتفاقی که خیلی زود از سوی مهدی طارمی و علی قلی‌زاده به کادر فنی اطلاع داده شد تا رامین رضاییان آماده ورود به میدان شود.

1982338

نکته عجیب در مورد صادق محرمی اینکه او در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل امارات در تهران از بازی اخراج شده بود و انگار مصاف با این حریف برای او نحس و تلخ است.

بعد از مصدومیت شدید محرمی گفته شد احتمال آسیب جدی او از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک زانو وجود دارد اما در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسید که زانوی او به زانوی بازیکن حریف برخورد کرده و چرخشی در کار نبوده و شاید مصدومیت او ضرب خوردگی باشد اما تا معاینات و ام آر آی انجام نشود نمی‌توان در این باره نظر قاطع داد.

دیدگاه‌ها