کد خبر : 1996904 | 04 بهمن 1402 ساعت 03:41 | 51.1K بازدید | 35 دیدگاه

کاپیتان سوریه تنها امید کوپر؛

سوریه به ایران رسید، خربین به دروازه‌بان محبوبش!

تیم ملی سوریه با تک گل عمرخربین موفق شد راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شود.

سوریه به ایران رسید، خربین به دروازه‌بان محبوبش!

به گزارش "ورزش سه"، عمر خربین، مهاجم فوتبال سوریه که در سال‌های اخیر نامش نامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران به‌شمار می‌رود، با گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه هندوستان کرد، زمینه‌ساز صعود تیم ملی سوریه برای نخستین‌بار به مرحله حذفی و رو در رو شدن احتمالی ایران با کشورش شد.
او با غیبت عمر از السوما دیگر مهاجم سرشناس فوتبال سوریه به هواداران فوتبال این کشور قول داده بود تا بتواند جای خالی او را پر کرد و حالا او با گل زدن آن هم به‌عنوان تعویض طلایی هکتور کوپر کار بسیار بزرگی انجام داد.
عمر خربین با گلی که زد شمار گل‌های ملی خودش را به عدد ۲۲ رسانده از عمر السوما گذر کند و از حالا مشتاق جدال با ایران است.
وی تا به حال در فوتبال باشگاهی ۸ دیدار با تیم‌های فوتبال ایران داشته که ۶ تقابلش با پرسپولیس بوده و ۲ تقابلش با استقلال خوزستان که در مجموع موفق شد ۶ بار گلزنی کند.

1982344

او هیچوقت در بازی تیم ملی سوریه مقابل تیم ملی ایران گلزنی نکرده اما شناخت بسیار ویژه‌ای از سنگربان پرسپولیسی تیم ملی ایران دارد؛ خربین بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری، ۵ بار دروازه بیرانوند را باز کرده و در طرف مقابل علیرضا بیرانوند فقط از دو بازیکن ۵ گل دریافت کرده که یکی از آنها کاوه رضایی و دیگری عمر خربین است.
حال باید تا پایان بازی تیم ملی کشورمان ایران قابل امارات منتظر باشیم چرا که تنها در صورت شکست تیم ملی ایران مقابل امارات صدرنشین گروه تغییر می‌کند و در غیر این صورت در روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه سوریه و ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

دیدگاه‌ها