کد خبر : 1996916 | 04 بهمن 1402 ساعت 03:57 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

متحول شده‌ترین تیم ایران دو قدم تا پلی‌آف

شهرداری ارومیه از این هفته به دنبال حضور در پلی آف خواهد بود.

متحول شده‌ترین تیم ایران دو قدم تا پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه که تیمی متفاوت نسبت به اول فصل شده و عبدالرضا علیزاده سرمربی جوان این تیم آن‌ها را متحول کرده است، فردا باید به مصاف هورسان رامسر برود.

شهرداری ارومیه که در دو هفته گذشته دو پیروزی ارزشمند به‌دست آورده حالا با هفت برد در دو قدمی پلی‌آف قرار دارد و از این هفته به دنبال تحقق این هدف خواهد بود و در این راه بازی با هورسان رامسر برای آنها بسیار مهم است.

شهرداری ارومیه با داشتن ستاره‌هایی همانند پوریا فیاضی، آرمان صالحی، آرمین تشکری، ارشیا به‌نژاد، و چند بازیکن بومی دیگر می‌خواهند پس از یک‌سال غیبت در پلی آف این مرحله را دوباره تجربه کنند و برای رسیدن به مقصود نیاز مبرمی به پیروزی دارند.

از آن سو هورسانی‌ها پس از جدایی رحمان محمدی‌راد و اضافه شدن آرش صادقیانی روند خوب خود را حفظ کرده‌اند و با نه پیروزی در رتبه هشتم، آخرین رتبه برای حضور در پلی‌آف قرار دارند‌. هورسانی‌ها که نقطه قوت تیمشان پست دریافت کننده قدرتی با حضور عثمان فریاد پاکستانی است، امیدوارند با درخشش او تعداد بردهای خود را دو رقمی کنند و انتقام شکست عجیب دور رفت را مقابل شهرداری ارومیه را بگیرند.

باید دید جدال اندیشه‌های دو سرمربی جوان لیگ برتر به سود کدام‌یک به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها