کد خبر : 1996953 | 04 بهمن 1402 ساعت 00:26 | 31.5K بازدید | 15 دیدگاه

ادر میلیتائو پس‌ از تمدید:

احساسات الانم را فقط بازیکنان رئال می‌فهمند

ادر میلیتائو در مصاحبه با سایت باشگاه رئال مادرید، از احساساتش پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت.

احساسات الانم را فقط بازیکنان رئال می‌فهمند

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال، امروز قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد. قرارداد قبلی او در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسید و رئال به دلیل عملکرد و نمایش‌های خوب او تصمیم گرفت ۳ سال دیگر به آن اضافه کند.

دقایقی پیش سایت رئال مادرید مصاحبه‌ای از ستاره برزیلی پس از تمدید قرارداد منتشر کرد که در آن او از احساساتش در مورد رئال مادرید صحبت می‌کند.

1982404

او در این مصاحبه گفته: «از تمدید قراردادم هیجان‌زده هستم. بدون شک یکی از شادترین روزهای زندگی‌ام است. افتخار می‌کنم که دوران بازی‌ام را در بهترین باشگاه جهان ادامه می‌دهم.

بودن در اینجا شگفت‌انگیز است. بودن کنار رئیس باشگاه، احاطه‌شده توسط ۱۴ عنوان چمپیونزلیگ. احساس فوق‌العاده‌ای است. این تمدید و حضور در باشگاه برایم مایه افتخار است و من برای ادامه تاریخ‌سازی در اینجا انگیزه زیادی دارم. اینجا در کنار هم‌تیمی‌هایم احساس خیلی خوبی دارم، اینجا جایی است که اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد. خیلی خاص است.

هیچکس جز بازیکنان رئال نمی‌توانند این حس را درک کنند. با هیچ کلمه‌ای نمی‌شود احساسات الانم را توصیف کنم. فقط باید بازیکن رئال مادرید باشید که بدانید چه حس فوق‌العاده‌ای است.»

دیدگاه‌ها